[Happy Easy Ride] IDAG fredag, 18.00 Delsjön

ErikaB

Aktiv medlem
Idag tänkte jag köra en improviserad runda i Delsjöskogarna. Tempot blir lågt och stigarna lite lagom tekniska. Samling 18.00 vid Franssons för er som vill hänga på.

/Erika

Inte helt omöjligt att jag drar iväg och flummar i skogen någon timme el. nått. Var hade ni tänkt köra, västra-, mellersta-, östra- eller i hela Delsjöområdet?

Vi kommer att snurra kring brudarebacken/masten och sen dra bort mot svartvit (Där vi cyklade upp i onsdags) Sen kanske golfbanerundan beroende på vad tiden blir. Manji: Efterssom att vi inte kommer att dra iväg så långt under första delen så kan du ju hoppa där.

/Erika

hade VÄLDIGT gärna hängt med om det inte vore så att jag ska köra på annat håll. I nästa vecka är jag på! Hoppas det blir en tur till då?

Här hoppas ingenting! In for a penny, in for a pound!!!! Kick ass mother fucker!! Easy ride is going hardcore!! Jag kommer ihåg Erikas förra "easy" ride. Hahahaha

cerro: det var nog inte den han menade. det var en annan. Jag LOVAR att det blir easy denna gången, annars lär jag behöva syrgas eller nåt annat...

Nej, på den här turen stöp människor på löpande band. Droppade med huvena före och cyklarna efter sig. En del katapultade sig ifrån sina cyklar som råttorna lämnar ett sjunkade skepp. Medan en del, i likhet självaste Kapten Flint, gick under med cykel och allt. Det är dagens sanning att moralen och modet sjönk i takt med att Percylurse tog makten i Riden. Det var både ett annat darr på underläppen och det är så sant som jag Kallas Long John Percylurse att detta var en ride som skrämmde mången tapper Weekendwarrior bort från Easyridesen en väldigt lång tid. Länge leve HCXC och dess anförare Reverend Percy!!!

*Ha ha* Det måste varit den turen jag var med på :-D Easy my ass.. Voltade 4 ggr men hade SKITROLIGT! Det var min debut bland Happyfolk dessutom, lika bra att göra bort sig rejält när man ändå håller på..
Och Percy hörde man s a s ;-) Tappade man bort sig så var det bara att lyssna efter det galna skrattet någonstans längre fram..

Jag är hemma först verkar det som, vann jag då?....

...nehe inte det :-)

Får tacka för en grymt rolig tur. Längtar redan till nästa!
Var dock tvungen att vika av tidigare för att hinna styra upp saker här hemma.

På återseende!

Mvh

Men ni andra, hur var det då? Jag gjorde ett fynd när jag körde en Happy Easy Ride på systemet i nordstan och råkade snubbla över La Trappe både Dubbel och Tripel. Det får bli Frirajd på söndag istället.

Hej, och tack för det trevliga sällskapet! Det blev en fin liten runda med både kända och ett par okända, riktigt roliga stigar. Tack Ulrik att du delar med dej av dina godbitar... Var det easy? Tja, för min del var det i tuffaste laget. Men jag gissar att ni där framme hade en behaglig och lugn fredagsmystur.

Vi ses igen!

/erika

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp