Instämmer med alla ovan, en hur trevlig liten tur som helst : )
Gick ut med inställningen att jag skulle köra och känna, skulle kroppen kännas alltför öm i nacke etc. så skulle jag hoppa av någonstans. Men det kändes OK, gick bara till en viss nivå, sen blev det inte så mycket värre så det var bara att mosa på hela varvet runt då. Lite stel i nacke odag - men vem fasen är inte det? Jag kan nog ta detta som ett kvitto på att jag har läkt ihop nu : )
Fantastiska stigar med mycket bröt och stök, torrt och fint, otroligt vacker vår-natur som gjorde att man glömde koman ibland, och framförallt trevligt sällskap. Alla peppade varandra när det kändes segt.
Det var ett rejält viljeprov mot slutet, när ork och koncentration kom och gick i vågor.
Men hela tiden intalade jag mig att "det är frivilligt och jag gör det för att det är kul, sluta gnäll och njut istället" så då gick benen runt lite till.
Överlevde dessutom Larssons Brant - även om jag sen stog på skallen över styret rejält lite senare.
Och tack för bullar och kaffe Nicklas!
Edit: Kollade pulsklockan nu - förbrukade ungefär lika många kalorier som under en Vätternrunda. ska nog kosta på mig en rejäl utelunch modell Svullo idag...