[happy] Fredagsinfo om offtopic. Läs!

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Hej!

Det har klagats lite på att det är mycket off topic. För att komma tillrätta lite med det så uppmanar vi ALLA att:

1) Starta inte så mycket offtopic-trådar.

2) Om du ändå måste starta en offtopic-tråd så märk den med [OT] först i ärenderaden.

Om du inte gör det så kommer du få allvarliga sömnsvårigheter och hår på handflatorna eller i värsta fall ett pm från en moderator som fått gå in och ändra i din ärenderad.

Senast redigerad av en moderator:
Eftersom det ändå är fredag så postar jag den här bilden appropå håriga handflator.

mrwanky.gif

Mathias skrev:
-------------------------------------------------------
> Eftersom det ändå är fredag

Åhh, vad bra! Var tog torsdagen vägen?

Hahaha! Betyder det här att jag inte behöver lämna in in ekonomiuppsats förens på måndag? Jag menar, då har jag ju hela helgen på mig!

Well spoken Jomper!

Hehe, detta har jag varit med om på andra forum. Har vi inga gammla f1-rävar här som hängde på dailyf1 när det begav sig....Det skutade bara med att man var tvungen att länka allt OT till ON (ontopic) på något sätt. Och vi blev jävligt kreativa....=)

Ville skrev:
> Hehe, detta har jag varit med om på andra forum.
> Har vi inga gammla f1-rävar här som hängde på
> dailyf1 när det begav sig....Det skutade bara med
> att man var tvungen att länka allt OT till ON
> (ontopic) på något sätt. Och vi blev jävligt
> kreativa....=)
>
> --------------------------------------------------
> ----------------------------------------------
> vasarru!?

Hehe, detta kan bli intressant :P Särskilt på ett forum som detta som generellt inte modereras så hårt, som Ville säger. Vart går gränsen för OT?

Men jag ska försöka göra mitt bästa för att det ska bli som ni vill med [OT]-märkningen.

Varför finns den inte olika "rum" för "mektips", "tävling", "slingor" "bilder & filmer" "offtopic" "klubbar" "trix & tips". Vad vet jag? Men en hel del andra forum kör ju på den uppbyggnaden. Jag antar att det har och göra med vilken typ av design eller "webmotor" (hoppas alla förstår vad jag menar) som det nu är. Det blir blir betydligt lättare att hålla koll på alla filmer, offtopic´s mm. ett forum som använder den uppbyggnaden är "www.sporthoj.com".

Hare gött!

Idag har jag tvättat, rubbat, polerat och vaxat en sexmeters plastbåt under överinseende av en åttifemkilos vovve. Nu ska jag tvätta alla kläder som det är dreggel på.

rikard skrev:
> Mexi:
> http://happymtb.org
>
> läs och njut. =)
>
> --
> Sigma riders, we set the standard of deviation.
> s+ T+>+++ ss+>++ fs+ hs++ tt++>++++
> M++>++++ H+++ S+ ww-- V+++
> Put me back on my bike

Disskusioner har förts, men hur kommer det att bli?

Tack för alla fina länkar till trådarna;)

=David skrev:
> Idag har jag tvättat, rubbat, polerat och vaxat en
> sexmeters plastbåt under överinseende av en
> åttifemkilos vovve. Nu ska jag tvätta alla kläder
> som det är dreggel på.

Jag med.
Dessutom fick jag duscha nämnda vovve, han blev renare o jag blev mest blötare.
Fast nu vet jag inte om jag ska posta en bild på båten eller en bild på 85'an, jag borde nog starta en s.k. Mingves-poll (om funktionen funnits på forumet).

eftersom jomper inte bara har infört något så bisarrt som en sån här regel, utan dessutom flyttat fram tiden en dag, tar jag det hela som ett skämt.

Senast redigerad av en moderator:
Wasabi skrev:
> eftersom jomper inte bara har infört något så
> bisarrt som en sån här regel, utan dessutom
> flyttat fram tiden en dag, tar jag det hela som
> ett skämt.
> - happy konspiracy -
>
Regel? Vart framgår det att det är en regel?

Tycker det börjar bli lite många trådar som handlar om det är för många OT-trådar. Funderar på om jag ska skapa en tråd om detta problem. 😏
Det tycker! En topic som värd att diskutera? Alternativt tycker jag att det behövs en tråd om utväxling och huruvida shimano samt de andra tillverkarna förbise ser Sveriges och dess schlätta ytor. De ser endast till Schweizare och deras berg när de tar fram cykelkomponenter!

Tillbaka
Topp