[happy] Ny nätbutiksamling!

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Feffemannen har gjort en jätteinsats och byggt en happy-custom-nätbutiks-flux-review-sida.

Alla kan läsa.

Alla som är medlemmar kan a) lägga in nya nätbutiker (godkänns av någon av moderatorerna) och b) skriva kommentarer och sätta betyg 1-5.

Moderatorer kan godkänna nya nätbutiker.

Allt snyggt integrerat med forumets inloggning och konton!

<http://happymtb.org/forum/links>

Kommer ändra länkningen från startsidan inom kort, ska lägga in lite mera nätbutiker bara.

Fyll på med kommentarer och betyg!

Tråkmånsar!

Ni som använt de olika butikerna, skriv kommentarer och ge betyg!

Kom med synpunkter på sidan också.

Massor med stora krediter till Feffemannen som lagt ner jobb på funktionen.

Snyggt jobbat! Kommer att vara riktigt användbart! Fast det tar ett tag innan alla skrivit in kommentarer och betyg. Så lugn och fin Jonas, det sker så småningom. ;-)

/Leo

Fasen Jonas, jag har ju knappt hunnit få av mig pannlampan ;)

Jättebra sida och jag har bidragit med betyg på de sajter jag har haft att göra med.

//Dick

Kul, nu börjar det röra lite på sig.

Kommer bli toppenbra det här, med lite finslipningar här o där bara!

Mycket bra funktion. När antalet kommentarer växer med tiden kommer det ge en mycket bra bild av de olika nätbutikerna. Jag har gjort min plikt och kommentrat ;-)

Hm, ser ju mycker bra ut!
Har personligen inte handlat på någon av dem ännu, så det blir inga kommentarer.

Har förresten mest hört om dåliga erfarenheter och långa leveranstider från cyclecomponents, det stämmer alltså inte ?? Jag har inga egna erfarenheter av dem.

Har gjort några småändringar. Kritik mottages tacksamt.

Observera att som det är nu måste man ha en kaka satt för att få skriva "reviews", det räcker alltså inte att vara inloggad på forumet. Lite dåligt, borde fixas, men...

hmmm... först försvann min review av Evalds MTB. Nu är samtliga reviews borta. Censur eller fel på mina kakor eller bara lite allmänt open source mikklande? :-)

/Dick

Mitt fel Dick!!!
Fepplade till det så hela Evalds försvann... Var nog inte riktigt vaken i morse - ett typiskt SBT-fel eller kanske t.o.m ett TUB-fel...

Lägg in på nytt igen!

/anki

Ah, nu hänger jag med.

Designen förenklades lite tidigt imorse - nu finns inte "user reviews" i listan längre utan man klickar på namnet så kommer man vidare in till alla omdömmen.

/jonas

Tillbaka
Topp