[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Så här dagen efter kvällen före så tror jag nog att all eventuell ömhet i min hårbotten snart är borta och kroppen är redo att ge sig ut i skogen på en liten tur.
Vad sägs om imorgon söndag 27:e runt 13-tiden ? Någon som är intresserad ?

[Happy ride] Genarp
fortfarande sjuk, har nu sett alla cykelfimer som finns typ, ungefär tio gånger om.. (cykelfilmer om åkning då)... men vet någon om det finns northshore att köra i genarp? har alltid velat köra det!
//Alvar

[Happy ride] Genarp
Jag har varit inne på den ideén ett tag. Dock är det ett fruktansvärt jobb att bygga en sådan bana. Såklart hade man fått ta kontakt med markägaren, då det tar rätt mycket utrymme samt att det blir en fast installation.

[Happy ride] Genarp
Det blev en runda på drygt 24 km i dag i alla fall....

Bilagor

• DSC00132.jpg
    DSC00132.jpg
    126.7 KB · Besök: 36
[Happy ride] Genarp
jag skulle gärna jobbat med den om vi hade fått göra det för markägaren! i skrylle är det mer att se till o gömma allt bra...
men jag tror det hade kunnat bli fler som är på! :)

[Happy ride] Genarp
Hej allihopa,

Jag fick höra talas om erat gäng via “metscore” och vill gärna följa med er om man får.
Jag har cyklat ganska mycket i skogen när jag pluggade, men flyttade sedan och ja tiden flyger så det var ett bra tag sedan jag cyklade i skogen, så jag är mycket ringrostig, men jag hoppas på att min kondition är i okej skick…
Jag hörde att ni cyklar bland annat på tisdagar och undrar om jag får följa med er ikväll?
Min man följer då också gärna med och är i samma sits som mig, så om det går på tok för långsamt för er så klarar vi oss själva sedan :)

Är det okej? Isåfall undrar jag när och var vi träffas :)
Ser fram emot en fin runda i skogen!!
/Isabel

[Happy ride] Genarp
Jag är sugen att hänga på om jag hinner. I så fall tar nog en lite lugnare och kortare tur eftersom jag har lite rassel i halsen efter att ha spenderat några dar med brorsbanen (a.k.a. "de vandrande aerosolerna").

18.00 vid Djeeenarps idrottsplats som vanligt förmodar jag?

[Happy ride] Genarp
Tackar också för en trevlig tur!

Hoppas att mina initiativ till ibland något ... speciella vägval :-) inte fick någon att tappa cykellusten. Kan bli lite överentusiastisk ibland. :-)

[Happy ride] Genarp
Hej!
Tackar för en mycket trevlig tur!
Jag var ju sist precis hela tiden och tackar för att ni alla snällt orkade vänta på mig!!
Jag smygtränar lite och får lite bättre koll på teknik och "våglighet" så återkommer jag igen!
Nu har jag i alla fall bättre koll på var man kan cykla!
Tusen tack!
Isabel

[Happy ride] Genarp
He he he...
Mja, det är väl ett tag kvar innan jag uppfattar 80 km som en kortare tur ;-)

Nå, låter ju kul men denna kräver nog sin förhandling över köksbordet innan beslut kan tas.
Dessutom är ju frågan om man är kapabel nog att klara sträckan... :-)

[Happy ride] Genarp
@Rabbit: Frun ska åka på kurs i 10 dagar så jag får nog satsa på lite kvalitetstid med henne istället för att cykla på lördag. Jag är övertygad om att ni klarar er minst lika bra eller bättre utan mig dock! :-)

[Happy ride] Genarp
Hej. Det låter bra. Tyvärr jag är utomlands så kan inte deltar.

:)

Bilagor

• IMG_9064[1].jpg
    IMG_9064[1].jpg
    63.6 KB · Besök: 24
  • IMG_9160[1].jpg
    IMG_9160[1].jpg
    52.4 KB · Besök: 30
  • IMG_9008[1].jpg
    IMG_9008[1].jpg
    16.5 KB · Besök: 28
  • IMG_9113[1].jpg
    IMG_9113[1].jpg
    73.7 KB · Besök: 31
  • IMG_9181[1].jpg
    IMG_9181[1].jpg
    46.8 KB · Besök: 32
  • IMG_9192[1].jpg
    IMG_9192[1].jpg
    163.6 KB · Besök: 29
[Happy ride] Genarp
Har äntligen fått positivt besked på min spruckna (h)eldämpade ram... Får ner nya grejor nästa vecka så jag borde vara cykelburen i slutet av nästa vecka. *längtar*
så här såg det ut:

Bilagor

• scott spark 50-09 spricka010.jpg
    scott spark 50-09 spricka010.jpg
    68.9 KB · Besök: 39
[Happy ride] Genarp
Jag kan inte köra kvällstid kommande vecka men tänker ta en sväng imorgon fm. Försöker komma iväg före nio. Nån som vill göra mig sällskap som inte kan de "vanliga" tiderna?
/Erik

[Happy ride] Genarp
Äntligen har grejorna kommit. Passade på att byta vajrar o sånnt med när man ändå var igång, så nu är hon fit for fight igen!
Jag föreslår torsdagstur!

[Happy ride] Genarp
Jag är tyvärr förkyld med halsont och måste hoppa över cyklingen denna veckan. Hoppas på att vara igång igen lagom till tisdagsturen nästa vecka :-)

[Happy ride] Genarp
Ja, det blir ingen cykling för mig på lördag. Förmodlingen inte på söndag heller. :-(
Men det kommer att vara folk på plats lördag kl 9 om du är sugen på en tur i bokskogen med omnejd.

[Happy ride] Genarp
oki. Jag hinner nog inte på lördag ändå...kanske :)

Imed att jag var ensam på dagens tur så gjorde jag ett max test.
Körde 3,5mil på 1,5h. Shit, håller jag samma nivå på snapphane så är man ju grymme :)

Tillbaka
Topp