[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
av min erfarenhet så kan jag säga att det är nog ändå hyfsat fint i genarp då det är mkt sand i marken. Dock så finns det såklart surhål som man bör undvika.
Jag ska ut på en kvällstur ikväll, någon som vill hänga på är det bara att dyka upp på IP 1800!

[Happy ride] Genarp
Var ute och sprang på stigarna igår och de var perfekta. däremot upptäckte jag att på vissa ställen har stigen djupa fåror efter regnvattnet. Hittade en som säkert var 40 cm djup.

[Happy ride] Genarp
Är det någon av er som tar bilen från Lund till genarp som har plats för en till? Börjar skolan nu på måndag och lär ha fullt upp, men hänger gärna på om en vecka eller så.

[Happy ride] Genarp
Så fort jag har en bil här nere kan vi samåka en del om du vill. Den förra står just nu hos försäkringsbolaget, krockelikrock utan personskador som tur är.
Vad pluggar du förresten?

[Happy ride] Genarp
Börjar första året på Väg och vatten, skall bli spännande. Som sagt, första veckan är ju rätt så fullspikad, men vill klämma in ett par turer efter det innan vintern kommer ;)

[Happy ride] Genarp
Fan vad lyckat! Jo jag vet, det är lite intensivt. Min flickvän pluggar V, hon kommer vara fadder också så ni kanske ses. Var bor du någonstans?

[Happy ride] Genarp
Okej, soft! Du är inte sugen på att ta en cykeltur nu eller? Jag tänkte dra en sväng. Eftersom jag inte har bil får det bli asfalt ut till skrylleskogen och sen dra en repa där.

[Happy ride] Genarp
Dåligt tajmat tyvärr, skall precis ner till Malmöfestivalen. Men jag tar och lägger till dig på MSN, så får vi definitivt ta och styra upp något nu i veckan eller nästa helg.

[Happy ride] Genarp
Tja pojkar! Jag är på för en runda i Skrylle idag. Har lite dålig koll på stigarna men isf tar jag med en orienteringskarta över området. Är du bekant med Skrylle Love?

[Happy ride] Genarp
pluggar själv på komvux så jag vet att det är riktigt viktigt att komma ut, tog en tre timmars runda i skrylle i fredags! otroligt skönt att komma ut efter en vecka i skolan :)

[Happy ride] Genarp
jag tycker det är underbart att sticka ut o köra på fredageftermidagar! kan inte tisdag, har matte till 21:50. planerar en bra tre timmars runda nu....

[Happy ride] Genarp
Körde en trevlig tur idag. liten och kompakt.
MinaaktiviteterGenarp2010-08-24.jpg ht=347

MinaaktiviteterGenarp2010-08-24Hjd-Tid.jpg ht=435

Distans:28km

Dock fick jag snabba mig på den sista loopen då mörkert kom fortare än jag trampade :)
Annar hade det blivit lite mer kringelikrok där med.

[Happy ride] Genarp
Ja, körde ensam.
Njo formen är väl okej, har testat att spinga lite också. Men det är sjuk jobbigt, dagen efter ifall. Träningsverk som tusan...
Japp. jag tänker fortfarande köra.

[Happy ride] Genarp
För min del blev det en tur i bokskogen. Jag har lite svårt att hinna ut till Genarp efter jobbet. Jag hade en bra tur på nästan 3 timmar.
Vi får ta en tur i Genarp en helg istället. Kanske efter bockstensturen då.

[Happy ride] Genarp
Jag var också i Genarp en sväng igår. Dessvärre var jag på plats klockan 1807 pga. en lite trafikincident.
Nå, min tur blev bara 16 km och inte lika rolig eftersom jag hittar måttligt bra dvs mest grusvägar som avslutning.

[Happy ride] Genarp
Ähum.. Erikshjälpen? Kanske det. Såg du en silvergrå Audi A4 med en svart Radon hängandes bakpå så var det nog jag.
Jag misstänkte dock att det var jag som var sist och lastade i lugn och ro av cykeln och gav mig ut. Jag stack nog ganska precis 18.14 så vi missade nog varann med minsta möjliga marginal.... :-(

Magnus

[Happy ride] Genarp
Trodde det var du som satt på din cykel o trampade förbi erikshjälpen, det var så jag menade. Bilen såg jag, den stod parkerad på idrottsplatsen. Ja, vi måste verkligen ha missat varandra precis!

[Happy ride] Genarp
Tack Dirty_rider för återigen en mycket trevlig tur. Kul att du inte gav upp hoppet trots att jag ofta svarade "Neehj", på din tappra återkommande fråga "känner du igen dig nu?" ;-)

<Guldfisken>

Tillbaka
Topp