[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Sitter lite bitter här hemma, vill ju så gärna ut, men fan det var för roligt igårkväll! Tack för erbjudandet om skjuts Peacedog!

Hoppas alla som kom ut i helgen hade det trevligt! Nu ska jag nog beställa bakfyllepizza...

[Happy ride] Genarp
PeaceDog skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan också tidigare. I morgon så ska jag passa
> lillen. Annars är jag flexibel.
>
> MangeB, du får ta och bruka alvar. Mycket
> festande nu tycker jag.

Jag vet ! :-( .. Men det blir lätt lite jobbigt att gå upp tidigt när man jobbar 10 - 12 timmar med servering och sedan har lite afterwork. Blir jobb nästa lördag också, men inte fredag så om nån ska ut på lördag så är jag sugen.

[Happy ride] Genarp
jaha, så blev det en trevlig runda på ca 4 mil, från parkeringen ut till kullatorpet, sedan upp på romeleåsen sedan ner igen, trampade runt på lite små stigar, ut mot dalby, ut på knivåsen körde lite där, så jäkla fint där var!! blir mer cykling där!, sedan hem ifrån Dalby. ahhh, lagom mör i kroppen nu ifall :D , kommer sova gott

[Happy ride] Genarp
Är det ingen som är sugen att dra ut nu imorgon (lördag) till skogen från Lund? ska sova ut ikväll så jag kan dra upp tidigt.

Bil från Lund someone?

[Happy ride] Genarp
Hej Mange

Jag är sugen på att åka imorgon, tidigt passar mig bra och jag har bil. kanske en liten lugn runda hade passat dig? vi kan ju hitta några feta backar (försöka i alla fall ;-) )

Jag åker gärna tidigt typ så man är hemma i lund innan kl 1145 eller så.

\Nils

[Happy ride] Genarp
Ja jag vill inte komma med toktidiga förslag men fan, bara det är ljust och inte för kallt.. Shoot Peacedog, säg en tid!

Nizzy kl 11.45 tämligen exakt tid .. vad händer egentligen kl 11.45? :-)

Jag är flexibel och ni har bilar ;-)

[Happy ride] Genarp
Idag tog jag sovmorgon till kl 07...

skojar bara, typ om man är på parkeringsplatsen kl 0900 och kör en runda på ~90 min + 17 min stillatående?

jag vill vara på stan kl 12. Är med i Boelspexet och spelar och har därför varit livegen alla kvällera denna veckan och nästa vecka så då får man passa på att få gjort lite ärenden på lördag.

Nils

[Happy ride] Genarp
Typ ja!

MangeB/PeaceDog, kan inte du pma ditt mob nr till mig. jag är icke dataansluten ikväll.

Jag kör från skatteskrapan/karhögstorg i lund (där LKF bygger nya hus) imorgon kl 0830. ska bara kolla attt jag har bilen.

Får jag nr så smsar jag!

\Nils

[Happy ride] Genarp
Att cykla ut i korta cykelbyxor var en riktigt dum ide. Fick fega ur vid Dalby. Var nog tur att jag inte kom med ut i skogen.

Jah är gärna på på söndag då jag förhoppningsvis har skaffat bättre klädsel...

[Happy ride] Genarp
Det blev en fin runda, lite trött blev jag nog allt men desto skönare efteråt.

Synd att du inte fick plats Oskar, jag och magnus körde båda i shorts, blev riktigt varmt fram mot kl 11.

Det var en hel del cyklister ute i spridda skurar, nån härifrån?

[Happy ride] Genarp
Oskar, jag vill beklaga att du inte fick plats, det kändes dumt att lämna dig men som jag skrev på förra sidan så var jag borta hela kvällen och såg ditt inlägg först kl 02 när jag kom hem, och då hade jag redan sagt till Tomtefar att han hade plats.

Jag hoppas du kommer ut imorogn istället (själv ska jag repa spex hela dagen). Nästa helg så ska jag kanske ut igen och då får vi organisera så att vi är fler och alla får plats.

\Nils

[Happy ride] Genarp
Det var en fet runda: 23.9 km, 42 km/h max, nu väntar vi bara på tomtefars bilder!

här diskuterar Magnus och Magnus
20061014061.jpg ht=544

snart kommer väl Magnus kameravideo!

[Happy ride] Genarp
Jag tror nog baskemej att jag tar mig ut idag också, det är ju ett rackarns fint väder!

Men denna gång cyklar jag ut istället för oscarf. Tar dock lärdom av oscarf's erfarenheter och drar på mig ett par långbrallor.

Ses kanske på parkeringen 1500!

Hinner inte til 1500, ses kanske ute i skogen!

Senast redigerad av en moderator:
[Happy ride] Genarp
Ahh, skickade ett sms också. Hade tänkt sticka ut, men bankade i knät i en dörr när jag sprang omkring och packade väskan, så jag vågade inte bege mig ut direkt och då var klockan redan ganska mycket.
Hoppas ni hade det trevligt!

Ni cyklade inte vilse?

[Happy ride] Genarp
Varför är man aldrig ledig på helger?

Är det någon som är ledig mitt i veckan? typ köra onsdag eller torsdag lunch eller så. Jag är dock inte vansinnigt snabb då min cykel är växelretarderad fortfarande.

Tillbaka
Topp