[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Tomtefar skrev:
-------------------------------------------------------
> Ahh, skickade ett sms också. Hade tänkt sticka
> ut, men bankade i knät i en dörr när jag sprang
> omkring och packade väskan, så jag vågade inte
> bege mig ut direkt och då var klockan redan
> ganska mycket.
> Hoppas ni hade det trevligt!
>
> Ni cyklade inte vilse?

Ahh, läste det precis. Ibland så hör jag SMS, ibland inte.
Jodå, vi hittade. Vi cyklde lite hit och dit. Blev en tur ner för backen(där Benjamin fick punktering).
Kan bli en intressant GPS karta, ...eller inte.

[Happy ride] Genarp
Blir det något i veckan?
kevlar: vad är lunch för dig? Kan nog inte sticka iväg innan 16:00 på vardagar.

Sticker gärna ut i veckan utom tisdag då jag passar killen där hemma.

Kan inte cykla vid vanlig tid på söndag och tänkte höra om någon känner för en tidigare runda på söndag eller kanske lördag efter 12:00?

[Happy ride] Genarp
Sorry jag menar nästa helg ju!

Knas. men det är bra att det är nästa helg. mitt onda knä är nästan helt bra nu så om bara det är ok så hade det varit kul med bjäre runt. MEN det kanske är lite mycket med 8 mil på ett ben som inte är riktigt 100

\Nils

[Happy ride] Genarp
Nja, om du kikar på kurav över hastigheten så ser du att det är en spik i mitten, förmodligen beroende på dålig mottagning eller att gpsen pausat medan vi gått nånstans och att motionbased det som ett jättehopp när tidtagnigen går på igen. kanske.

[Happy ride] Genarp
Men vi är uppe i nästan 65 km/h precis innan vi är tilbaka?
Visst går det undan, men så fort är ju väldigt oansvarigt ...eller? ;)
Hur som helst så är den raksträckan sjukt kul.

[Happy ride] Genarp
Lunch är kanske runt 12 eller så, jag har lite svårare på eftermiddagen och i helgen är jag i linkepink och planerar.

Måndag mitt på dan någon?

[Happy ride] Genarp
Gött att ni håller spåren öppna! Nu har min cykling drabbats av samma symptom som kitesurfningen gjorde i somras: ingen tid! Jag är pappaledig och frun tentapluggar, vilket innebär att jag är ganska fast här hemma. Lite väl modigt att köra våra rundor i Genarp med barnstol på hojen... Försöker hålla koll och kanske hänga på vid något tillfälle, man vet aldrig.

[Happy ride] Genarp
Ska ta med min son nästa gång. Ska bara köpa en ny cykel för ändamålet.
Ska jag ha:
Giant_Tricycl_Silver_2587.jpg ht=613

...och låta honom få jobba själv?

eller:
Giant_Trike_pushbar_2586.jpg ht=410

...så att han lär sig att uppskatta lite fart?

Men den i silver passar min Giant NRS bättre.

[Happy ride] Genarp
Blev det någon cykling 15:00?
Det blev en rejäl runda med Malmö Terräncyklisterna.

Det bästa av allt var att Oskar från CykelCity frågade mig om jag visste vem som tappat ett par glösögon. Ni som var med kommer kanske ihåg att jag blev av med mina i en vurpa i början av våra Happy turer. Oskar hittade dessa 2 månader senare och nu ligger dom hemma hos mig.
Nästa vecka så blir det Bjäre och det kanske blir tillräckligt.

[Happy ride] Genarp
Tappade dom där vi cyklar ibland. Är mycket vattenhål, stenar, lera och gräs. Vattnet luktar surt som fan och man får verkligen ångra sig när man sätter ner fötterna i vattnet.

Vilka ska med till Bjäre nästa vecka?
Har plats i bilen om någon behöver transportmedel.

Känner nu att musarmen fått jobba ordenligt idag. Får se om den funkar imorgon på jobbet.

[Happy ride] Genarp
Blir ingen cykling för min del imorgon. Är lite slut efter dagens Bjäre-runda som för övrigt var riktigt rolig. Men jag är gärna med lite senare i veckan då jag har lov nu =).

[Happy ride] Genarp
cerro skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är ju Lundacrossen på söndag. Kom dit och
> titta eller kör och kör sen själva. mitt tips.
> (:

Satan, trodde det var imorgon(lördag). Planerat att sticka ditt. Det var en jävla tur. Hade stått där och undrat var alla är.

[Happy ride] Genarp
JAG SKA UT imorgon!

Jag tycker kl 12 låter som en utomordentlig tid

Jag har tagit det lugnt ett tag nu (typ nån månad) men nu får det va nog. sitter och klättrar på väggarna nu av cykelabstinens (fast det är ganska bekvämt att köra bil till jobbet istället för att cykla ;-) )

passar 12 i genarp folk?

kom on!

\Nils

\Kör från lund

Tillbaka
Topp