[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Får grattulera till en dotter peacdog!

hur som helst, nu drar vi igång igen! vad sägs om en tur snarts möjliga? altså i veckan.

jag var ute igår, lite blött på sina ställen men annars vad det fint i skogen.
så vad sägs? tors? fre? idag?

[Happy ride] Genarp
ok, lite kort varsel men , om ni vill hänga med på en natt tur i kväll vid 1900 tiden så är ni välkomna.. :D

Annars, en happyrajd på lör kanske??

[Happy ride] Genarp
Först ett stort grattis till PeaceDog! Hoppas hon bringer mer glädje än en ram...

Sen ett betydligt mindre, men icke helt försumbart, grattis till Dirty_rider för inlägg 500.

Var ute och körde ganska lång runda i lördags, förbaskat kul det var att komma ut i skogen igen! Jag avstår dock cykling i helgen pga kyla och snvua. Men ni som ska ut kan säkert få ett par trevliga tramptag! Mycket nöje!

[Happy ride] Genarp
det låter fint!

man ska börja lugnt och stilla.

Jag tänkte börja cykla tidigt vid 9 ca så man är tillbaks på idrottsplatsen kl 1130

hur låter det?

\Nils

[Happy ride] Genarp
tjenare alla.
såg att det skulle bli fint väder på tis, så min tanke är at vi kör igång säsongen på tis.
kan dock inte sticka ut i helgen, men var ute idag. torrt och fint var det ifall. god tur

gissar på att de flesta jobbar, så vad sägs om kl 1700 ?
köra lite lungt nu till en början :D

[Happy ride] Genarp
Jag kan inte imorgon och har lite tufft att komma iväg nu i början. Kolikvarning på flickan och man får vara glad över varje halvtimmes sömn man får.

[Happy ride] Genarp
Jag kommer att cykla från södra delen av åsen mot Genarp i morgon bitti. Jag börjar nog vid 8 så jag möter gärna upp vid Genarps parkering vid 10.30-12.00. Jag lovar, ni känner igen mig eftersom jag säkert är den enda med både pakethållare och hjulreflexer (själv ironi haha). Om någon ändå skulle missa mig så står jag vid orienteringskartan vid parkeringen eller så sitter jag vid "ruinen" en bit ner. Jag brukar äta lunchen där. Vanligen har jag en grönsvart träningsoverall och ibland en blåvit toppluva (beroende på väder). Men jag väntar nog inte längre än till 12 för jag ska ju cykla tillbaka ner till Ystad efteråt så det kan bli sent.

Hoppas vi ses imorrn då! Det ska bli roligt att se alla häftiga cyklar och tricks man läst om här.

Senast redigerad av en moderator:
[Happy ride] Genarp
Vilket antiklimax ;)

Vi kom iväg från parkeringen utan missöden, solen sken och fåglarna kvittrade.

Efter ca 30 min cykling lossnar ena veven på Lundatoks cykel!

Det vara bara att gå hem igen

men vi försöker väl snart igen!

Tisdag kanske?

Mvh Nils

[Happy ride] Genarp
Ajaj, det var ju synd. Jag känner igen mig =) Alltid är det nåt som trilskas, men jag hänger gärna med på tisdag. Det skulle va trevligt att hoja när det är ljust men om ni gamlingar jobbar får jag väl rätta mig efter era tider ;), själv är jag ledig.
Nån som kan skjutsa?

Edit: Tänkte inte på att det har blivit sommartid. Nu kan man ju hoja jääättesent!

Senast redigerad av en moderator:
[Happy ride] Genarp
Det gick s?kert men dom var v?l tr?tta. Dom hade ju ?nd? cyklat en halvtimme!

cerro skrev:
-------------------------------------------------------
> lundatok: Gick det inte att skruva p? veven igen?

[Happy ride] Genarp
Pust då är man äntligen tillbaka. Jag cyklade iväg ganska tidigt imorse men hade väldans motvind så jag kom inte fram till Genarp förrän efter tolv. Så då stod jag och väntade ett tag vid orienteringstavlan och gick runt lite på parkeringen men ingen kom fram. Jag såg två killar som kom med bil (fusk) och cyklade in i skogen men de verkade inte vara från forumet för då skulle de väl sagt hej. Men sen när ingen kom så cyklade jag lite mot romelklint men inte hela vägen och sen vände jag och cyklade in till Genarp och åt en pizza och sen cyklade jag hem till Ystad igen.
Det var synd att jag missade er andra jag måste ha missat er precis. (Om det inte var någon av er som satt och fikade på stenkullen precis innan hästhagen och som jag pratade lite med men då borde ni ju ha sagt något).
En härlig cykeltur i alla fall men nu är man trött i benen. Vilken motvind!

[Happy ride] Genarp
Lennart35 skrev:
> ...och ibland en blåvit toppluva

Har Du ingen hjälm Lennart? Akta så att Du inte gör dig illa.

[Happy ride] Genarp
Självklart har jag hjälm! Men jag har toppluvan under hjälmen när det är kallt och blåsigt. Hjälmen är svart och röd.

jansson99 skrev:
> Lennart35 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ...och ibland en blåvit toppluva
>
> Har Du ingen hjälm Lennart? Akta så att Du inte
> gör dig illa.

[Happy ride] Genarp
Här har vi den lille rackaren iallafall. :/
p1000213.jpg ht=544

Mailar Vartex och frågar om dom har nått liknande i skrotlådan.

[Happy ride] Genarp
flexmaster B skrev:
> Jag och en till är på parkeringen vid fem, ses
> vi där?

idag eller på torsdag?? :S

e lite förvirrad nu:)

[Happy ride] Genarp
Jag kör från Gnarps IP kl 1703 eller kanske 1705!

Dirty, du hänger väl med mig!

Och alla ni andra med !

Kom igen det kommer vara finfint väder imorgon!

\Nils

[Happy ride] Genarp
Är tyvärr upptagen med projektarbete, så jag får stå över. Men det var skönt att komma ut igen igår! Vädret verkar ju hålla i sig så jag kör säkert i helgen med...

[Happy ride] Genarp
jag ska försöka att vara där vid 17,05... :S pluggar tills fyra ifall, ska ssedan hem ifrån malmö o käka o ta mej till genarp, men som sagt, ska försöka komma i tid! men bli inte förvånad om jag e där halv sex ..Nils, har du mobilen med dej? så kan ja möta upp er nånstans i skogen??

Tillbaka
Topp