[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Dirty_rider skrev:
-------------------------------------------------------
> mm det var riktigt najs!
>
> Magnus blev det några bra bilder?

Ja, det blev det säkert, har nog nån på er när ni fikakör bakom mitt flåsande. ;)

[Happy ride] Genarp
Konstigt nog blev det bara massa bilder från starten, sen liksom blir dom bara sämre och sämre... ;)

P1000368.JPG ht=544
P1000369.JPG ht=544
P1000370.JPG ht=725
P1000371.JPG ht=544
P1000374.JPG ht=544
P1000377.JPG ht=544

[Happy ride] Genarp
När ni kör i Genarp, vart utgår ni ifrån? Har just införskaffat mig en TREK och vill ut och testa den. Så tar tacksamt emot bra tips på stigar i Genarp och Boksogen!

[Happy ride] Genarp
Lördag skulle jag kunna tänka mig en sväng. Har varit lite kass i hals och öron ett tag, men nu får det vara dags med lite motion. Ev. dyker jag upp vid ovan nämnda parkering vid 1000, andra förslag på tider är givetvis välkomna. Hade varit kul med lite happy-folk där då!
Garanterar inte att jag kommer vara där pga kalas imorgonkväll, kan dock garantera underbart väder...

[Happy ride] Genarp
Ojojoj, vad kul det var i lördags! Två timmar i bra tempo blev det.
Några bilder, inga jättebra dock, men de dyker upp snart ändå.
En nyckelknippa utan bricka hittades i skogen. Den kommer lämnas till polisen i Lund.

[Happy ride] Genarp
Släng gärna upp bilderna Tomtefar!

Nizzy--> Har gått en hel del på samma sträcka som de cyklade, slående vacker natur! Man blir verkligen sugen på att dra upp cykeln dit!

[Happy ride] Genarp
JA jag är grymt sugen. har vandrat triangeln för typ 2 somrar sedan, och jag gillar att det är så lätt att ta sig dit. en 2-3 övernatttnignar hade nog varit lagom, och så har man det lite gött på fjällstationerna och stugorna. behövs ju inte så mycket packning.

När kan vara lämplig tid? hade varit kul nu innan sommmaren, men det kanske är för vått (eller snö kvar)

\Nils

[Happy ride] Genarp
hehe, det ligger ju snö kvar ända in i juli på vissa ställen. men jag e sugen, kan tyvärr inte hänga med denna sommaren..

Hur e det på den andra fronten? nån som ska trotsa solen nu idag eller till helgen?

[Happy ride] Genarp
Jag har semester och snart nygammal cykel, så jag är på i helgen om nån ska hoja.

Vad tror ni om att invadera snapphanebanan i hässleholm en heldag förresten?

[Happy ride] Genarp
Den där fjällturen verkar asgrym! Den vill jag köra!

Frågan är hur man ska trolla fram tiden till det.... men det är helt klart nånting som ska skrivas upp på "vill-göra-listan"!

Denna helgen är jag nog tjock också. Kanske söndag morgon/fm om något.

[Happy ride] Genarp
Här är bilderna:
http://www.mdores.com/mtb/070428-happymtb/
Snyggt album kanske dyker upp en dag....

I helgen hade jag tänkt cykla ut i skogen igen. Ska iväg på lördag em. så jag hade tänkt köra samma tid som förra helgen, 1000 på IP på lördag.

Fjällcyklingen verkar ju väldigt trevlig! Jag är sugen!

Tack för tipset om den tyska mtb-tidningen Bike Nils! (Finns i tidningsaffären i Lund för 49:- om någon mer är nyfiken)

[Happy ride] Genarp
Bra förslag Lundatok

Jag hade gärna hängt med till Hässleholm. Jag är tveksam till att jag kommer ihåg bansträckningen så någon som hittar vore bra att ha med.

Min familjesituation gör det lite svårt att sticka iväg en hel dag men vid en långhelg är det lättare att flika in en cykelövning. Är det för långt fram med Kristi Himmelsfärd???

Mvh
Peter

[Happy ride] Genarp
eh, du kom på mig. Jag har väntat i månader på att skriva det inlägget. :)

Undrar vad som kommer hända nu? Kommer jag få mystiska punkteringar och oförklarliga haverier ända tills någon exorcist förbarmar sig över mit öde och befriar mig från någon förbannelse?

[Happy ride] Genarp
Jag måste ändra min tid imorgon. KANSKE att jag kommer cykla. Isåfall kommer jag inte börja kl 1000 utan istället 0900. Men detta innebär också att det är uppstigning en timme tidigare, vilket kanske inte alls innebär uppstigning en timme tidigare....

Tillbaka
Topp