Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi hittade en ganska kul lite snutt som nån röjt med några kluriga hålor och ett par hopp. Jag är så dålig på att förklara men nån annan kanske kan så att folk fattar? ;)
Cykla från parkering in i skogen, direkt vänster vänster längs med hagen. Sedan höger inne i skogen. Efter cirkus 39 sekunders trampande i ligger den på vänster sida. Det är väl den som menas?
Vill bara varna om att den snutten är LIVSFARLIG!
-
Tävlingen där verkar lite intressant PeaceDog. Är det fint väder är jag kanske på!
De har icke anlänt, så ingen cykling för min del i helgen. (antar det är mig Mange du syftar på)
Förhoppningsvis är jag dock redo för en runda eller två i veckan.
jag har inte varit särskilt flitig med cyklandet, har haft alldeles för mycket att göra på jobbet nu veckorna innan semestern. Men tack och lov så blev allt klart och nu är det lata dagar igen!
inte jag ifall, sitter o väntar på att klockan ska bli två så man kan ta sig till malmö för att sedan påbörja resan till Kreta! skojsigt värre. har dock hört att det ska vara fin cykling där ;)
Caio!
är det ngn som ska cykla i genarp imorrn (förmiddag eller tidig em)?
jag är ganska ny på mtb och kanske inte den snabbaste på tekniska
partier, men har inget emot att cykla längre sträckor.
bor i lund och tänkte isf köra bil härifrån.
Vad säger du magnus, hur dags?
10:00 skulle nog passa mig. Då hinner jag hjälpa frun med barnmatning.
Ska kolla med min svåger också. Han är ny på det här med MTB.
tjo!
läste om genarp nu och blev sjukt sugen!
är helt ny på mtb och tänkte ta mig ut i skogarna i häckeberga, nån som har lust att hänga med i morgon t.ex, gärna på samma nivå at att man inte blir en stoppkloss...