[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
såååå. då har man kommit tillbax efter en fin fin tur. hyfsat tomt i skogen förutom ett gäng tjejer som kom hojjande.. o så lite bilder.. visst blir ni sugna? :)
SP_A0025.jpg ht=544

Bilagor

• SP_A0028.jpg
    SP_A0028.jpg
    133.3 KB · Besök: 49
  • SP_A0030.jpg
    SP_A0030.jpg
    62.7 KB · Besök: 46
  • SP_A0031.jpg
    SP_A0031.jpg
    116.8 KB · Besök: 43
  • SP_A0164.jpg
    SP_A0164.jpg
    102.9 KB · Besök: 47
  • SP_A0166.jpg
    SP_A0166.jpg
    99.3 KB · Besök: 50
  • SP_A0167.jpg
    SP_A0167.jpg
    74.2 KB · Besök: 41
[Happy ride] Genarp
Just in case minn Svenska är för dåligat. Is anyone going for for a ride tonight? I would love to come if somebody could give me a lift from Lund,

George

1050413366_2628a47e66.jpg

1050413318_9ea7d6ef1b.jpg

[Happy ride] Genarp
Har följt tråden med stort intresse hela sommaren. Tyvärr står hojen obrukbar på balkongen och jag har tagit ut ett rejält gäng övertidstimmar för att rädda företaget från undergång medans alla andra haft semester. Sorry kompisar, men då blir fritidsaktiviteterna lidande. Ser ingen ljusning heller, så tills vidare fortsätter hojen stå still. Tyvärr!

[Happy ride] Genarp
Mitt mongo till chef tvingade mig till övertid idag så det blev inget för mig heller :(
Å andra sidan så verkar jag vara den enda happyiten i malmö så det är kanske lika bra att jag lägger ner.. :-/

[Happy ride] Genarp
Har en arbetskamrat från Brasilien som bor i Malmö. Samma problem där.
Han får ta cykeln med sig till jobbet i Lund och åka med mig till Genarp.
Ingen aning hur man löser det utan bil. Hur är det med bussar? Men det är kanske inte så populärt att åka buss hem nerlerad.

[Happy ride] Genarp
Pusher skrev:
-------------------------------------------------------
> Mitt mongo till chef tvingade mig till övertid
> idag så det blev inget för mig heller :(
> Å andra sidan så verkar jag vara den enda
> happyiten i malmö så det är kanske lika bra att
> jag lägger ner.. :-/

Du kan ju cykla i Bokskogen. Kolla http://www.malmoterrangcyklister.se/

[Happy ride] Genarp
Tyvärr så kom inga som tog det lugnt(?)....
Jag fick hänga på tre galningar som redan hade cyklat i 1h45min. Jag orkade hänga på i ca 45 minuter... Snittpuls 161 och äntligen nådde jag upp mot min förmodade maxpuls...182

[Happy ride] Genarp
Vad sägs om torsdag då?
Då det verka bli fint väder flexar jag nog lite från jobb och sticker ut en runda.
PCB är beställt till led-lampa, men det tar ett tag innan det kommer och är monterat och testat.

[Happy ride] Genarp
Någon skjuts kan jag tyvärr inte erbjuda, däremot lite sällskap/draghjälp på cykel :)

Siktar in mig på att cykla från Lund 1530 och vara på parkeringen, redo att bege mig in i skogen, 1630.

[Happy ride] Genarp
Inte lätt med avlägsen skog Pusher :)

Pga bristande motivation skippar jag dagens runda, men eftersom ingen annan verkar tänkt följa med är det väl skitisamma...

[Happy ride] Genarp
Jag vill, men min frambroms funkar inte så det blir lite fixie stuk på det hela :P
Var bors?
Jag bor i malmö och har inget körkort och är dålig på att transportera mig..

Tillbaka
Topp