[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Snart är det tisdag och då kör vi igen! Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

HellDriver skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan du skriva upp mig i kön...
>
> Stefan

Du får platsen bakom mig! För jag skall med.

Ska försöka komma men kan inte lova, behöver man lampa längre eller det finns solljus tillräckligt länge?

/T

tmalm: Nödlampa är inte dumt någon vecka eller två till...

Siktar på att komma. Fullt upp på jobbet fram till 17:00, men ska försöka lirka mig ur 16:45.
Det var så jädra kul förra veckan, och med tanke på hur sunkig form jag var i så kan det bara bli ännu bättre nu : ) Nu får vi bara hoppas att kvällens fina (men kalla) väder hänger kvar tills imorgon.

Ja, ännu en fantastiskt fin vårkväll, även om det var lite kallare. Nära nog dammtorrt överallt nu, häftigt! Det blev lite stigfinnande på Delsjöns södra halvö, två felkörningar men annars rätt. Vi letade efter en förlängning till Björns stig. :-) Bra kört alla, tack för ikväll! Vi ses på torsdag!

/Leo

kvällens karta: http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=215477727886721541532.0004bcca7ab56a6f77dca

Tack för igår, kul med stigarna vid delsjön :-)

Sen att man hängde av fredrik 2 ggr i spurt var inte så viktigt ;-) japp, hängde av honom i stigbergsbacken också så det stänkte av det...

Ses torsdag

Stefan

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp