[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Nästa tur blir på tisdag, ses då! Räkna med cykling fram tills mörkret faller. Snart(om någon vecka) är det dags att plocka fram pannlampan också. Samling vid korsningen Delsjövägen/Virginsgatan 18.00.

/Leo

Hej mitt happy mtb crew! I'm finally back in the states so you won't be seeing anymore...for now. It's hot and humid as balls here so be thankful for that mild Svensk vader! Tack fur the all the good rides. Keep taking and posting pictures and get in touch with me if anyone comes to the states to ride. You've got a friend in Pennsylvania!

Finns möjlighet att jag dyker upp...

Jim29er --> Didn´t you like the weather here in sweden? You seem a little bit too happy beeing back in the states :-)
Now go and arrange some Happe Rides i Pennsyl, so we (Happymtb) can begin ruling the world, moohahaha

Mvh

-M-

Är lite nyfiken på att hänga med på en sväng.
Vilket tempo kör ni i, finns de möjlighet att hänga med även om man har kondition som en dö häst??

Tb skrev:
-------------------------------------------------------
> Är lite nyfiken på att hänga med på en
> sväng.
> Vilket tempo kör ni i, finns de möjlighet att
> hänga med även om man har kondition som en dö
> häst??

Häng på och märker du att tempot inte är anpassat för din hästkondition, så kan du alltid hoppa
av på vägen.
Alltid kul med flera glada cyklister!

Mvh

-M-

Tack för ikväll. Härlig runda med lite nya stigar i början som fortsatte med blöta steniga diton samt en snabb avslutning med mörkret jagandes i nacken :-)

Mvh

-M-

Otroligt!
Efter 3 års cyklande i skatåsterrängen lyckades Leo plocka fram några stigar som jag inte provat tidigare.
Körde lite idioten idag. Om jag missade en passage så var det att vända tillbaka och ta den en gång till :-)
/Peter

Hemma igen efter ännu en kväll på "kontoret"! :-)

Det blev en ny öppning på kvällens runda, då vi körde upp mot Rolling Stones och hittade en ny stig som nog blir en ny favorit. Både smal och trixig, med ett par fina droppmöjligheter som även går att rulla nerför. Det givna namnet på den blir såklart Sheriffen, efter hans fina vurpa där! :-) Sen blev det vidare mot mtb-banan och lite andra nygamla stigar som vi sällan kör, bl.a. Megahertz. Kvällens längsta "skakad men inte rörd" stig blev den steniga biten längs med östra långvattnet och bort mot getryggens baksida, sen avslutning på Thin Lizzy som var rätt hal idag efter gårdagens regn. Vi var tillbaka vid Franssons exakt klockan 20.00, mörkret föll fort men fram tills dess gick det bra att cykla. Tack för idag, ses på torsdag!

/Leo

Tack för en skön (och intensiv) tur!
Var tvungen att kolla var vi varit på gps:en när ja kom hem, Leo vevade på så jag hann aldrig tänka på var jag var nånstans.
(skulle kunna lägga ut spåret här men vet inte hur man gör, e inget datasnille direkt)

Manji - the weather here is perrrfecto! and the trails couldn't be more dry. I rebuilt my hubs recently ---- all that swedish mud really f'd up my ball bearings. we have happy rides here in PA...but we call them puff rides! you guys are too much hej doa!

Tillbaka
Topp