[happy ride]: Sisjön Gbg, lördag kl 11

plumse

Aktiv medlem
Hej på er!
Jag är sugen på att ta en liten sväng kring Sisjön och bort till golfbanan vid Blixås och tillbaka. Tempot blir "lagom".
Avfärd från Botaniska kl 11.00 nu på lördag och vi borde vara tillbaka drygt 3h senare.
Någon som har lust att hänga med?

Tjena plumse, nu har jag äntligen reggat mig.

Skulle vara himla trevligt att hänga med på en tur men transporten ner tar lite för lång tid.. Tror det är 3h med tåget ca. Ja du vet.. Tar mig en tur här hemma istället. Såg en himla trevligt elljusspår i Tyr-skogen på en mil.

Tjo!!

Då slapp jag jobba imorron så jag hänger oxå på..Möter upp vid "den blå punkten"

Om det blir ändrade planer, dra gärna ett sms på 0708 990103

//Freddan

Hej! Ny på happy och relativt ny åkare. Är som andra osäker på vad som är "lagom" tempo? Hänger man med om man normalt tränar ett fyramilspass i Sandsjöbacka med snitthastighet runt 15 km/h? Om man är sugen på att hänga på imorgon, är det samlingen vid entren till Botaniska kl 11?

Snitt på 15km/h? Inga problem att hänga med då! Du får agera draghjälp ;-)
Och jepp, samling nr 1 utanför Botansika entrén med avfärd kl 11.01. Samling nr 2 vid den blå punkten kl 11.23

Det låter kul! 90% säker på att jag kan komma loss. ps. Känns som om jag kanske lovat för mycket med mitt exempel. 15 km/h gäller nog snarast enkla skogsvägar ;-) ds

Tackar för en trevlig och rolig tur idag :)

fan minns inte var Hans man kunde få tag på en bra karta över området??

Hur gick det med Marginals knä??

//Freddan

Får be å tacka jag också! Det är vardags-edge att köra medurs när man alltid annars kör den slingan moturs =)
Marginal, hoppas knät läker snabbt!

Tjillevippen

Störst knä vinner! Tack för omtanken, jo det är rejält svullet men det går nog ner ganska snabbt. Ledsen att jag sinkade er andra...inte riktigt van vid tempot, som jag befarade...dessutom dåligt förberedd med dryck och mat. Men, man lär sig.../JAN

Tillbaka
Topp