[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nä, jag ska försöka orka upp till solstas distanspass.

Fast i och för sig, råkar jag försova mig så kan det vara intressant.

Borde jag också hoppas på att jag försover mig tro?

Jag behöver verkligen distanspassen på söndagarna, annars hade ni varit prio 1 imorgon.

Kul att du vill med Jordan! Tror ni Bonäs är bra? Är det inte gôrsulligt i skogen? Alternativet är annars banvallen med racern. Vi får stämma på morgonen.... Natti natti!!

Grattis grattis Jordan! Du får en puss sen. Det låter bra med en racerupptakt. (Där sprack min image.) Ses hos Bozz kl 11.00.

hallå kan ja få va me o bestämma oxå?! ok de låter bra 11.00 hos mej!hoppas MM kommer oxå!

Tack för idag! Det blev ca 6,5 mil och en blodsocker nivå i höjd med fotanklarna sista milen. Nu blir det sill och potäter i magen.

Jag sov uselt, vaknade med en bråkande mage, åkte ändå iväg med Solsta men hoppade av för jag hade verkligen en kass dag. Kanske blev 5,5 mil eller något. Det är konstigt vad kraftlös man kan vara ibland. Ni ska vara glada att ni slapp mig idag.

Nu ska jag nog sätta på rätt däck på racern så jag kan göra en vårpremiär i veckan. Imorgon ser det ut att bli fint väder.

Senast redigerad av en moderator:
Är det någon som vill följa med på onsdag förmiddag och cykla racer?

Miamaria Frolicc Andematt kanske!!!

Åker 9 hemma senast 12.

Det blir nog Hammarö-karlstad-trossnäs-kil-sedan hem igen.

Skulle gärna följa med men är i Göteborg på Onsdag. Det blev däremot en riktigt trevlig runda med MiaMaria och Solsta igår. MiaMaria körde den hårda vägen och valde dubbisar då de flesta kom på välpumpade racerdäck. 7,5 mil och dryga 25 i snitt, helt ok på MTB.

Olov, du skall inte hänga med någon söndag?

Jag är bokad på onsdag. Dessutom har jag ju ingen räser. Men jag vill ha en. En snygg. Och billig.

Tid är bokad för MR på knäet http://www.xyrinx.se/ här förresten. Skulle tro att Vårriden ligger pyrt till för min del...

Jordan, jag kan tänka mig en tur på onsdag förmiddag om det inte blir för snabb körning. Ska orka med lagtempo på eftermiddagen.

Söndagar med Solsta: 10.00 Kroppkärrssjön.

Nämen.. det hade jag missat!
Man får väl gratulera i efterhand även här. Det är inte var dag någon uppnår den aktningsvärda åldern 35 - igen. ;o)

Tack, ni är för snälla.

Om en halv timme åker jag till I2 skogen för att köra grusväg.

Det blev en hel del grusväg men även getryggen. Det är mycket is och snö på sina ställen.

3 timmar blev det med härlig kramp i låren på väg hem.

Stout sugen musten ur mig. Usch vad tungt dom går i blötan och leran. Men jag ser det från det ljusa sidan, det kommer att gå lätt när jag sätter racedäcken.

Miamaria jag tänker åka (imorgon) strax efter 9 från hammarö ska vi ses i stan 09.30???

Nu ska jag läga mig på spikmattan för att få tillbaka lite energi så jag orkar jobba.

jordan skrev:
-------------------------------------------------------
> ......Nu ska jag läga mig på spikmattan för att få
> tillbaka lite energi så jag orkar jobba.
---------------------
*App app smygreklam där! ;-) Kul ändå att få en lägesrapport från skogen.

Vi kan åka vart som helst.

Kanske en tur på klarälvsbanan?

Vart träffar jag dig?

Klarälvsbanan är nog en bra tanke för det är racerpremiär för året. Jag cyklar från Romstad så det blir nog bäst att träffas vid Kroppkärrssjön.

Jag lyckades lura med mig Ida ut på en cykelrunda på I2 i söndags. Jordan, det är nog inte däcken du ska skylla på utan tjällossningen. Riktigt tungtrampat. :P

Klarade av roddpremiären för säsongen i helgen i solsken på spegelblank sjö. Inte helt fel.

Idag blev det premiär på racern. Ulvsby ToR. Synd att solen försvann, men kul var det i alla fall. Är lika förvånad varje gång jag kommer hem och cykeln inte har trillat ihop. Blev dock lite stel i nacke och axlar. VAR ÄR MIN MASSÖR?? Får väl ta och flytta till Arvika...

Fotboll? För min del var det "offentlighet och sekretess". Hockey visste jag att det skulle vara för kära frun skulle visst dit. Lägga surt förvärvade kronor på sånt? Borde ge mig rätt att köpa något fint till mig. Typ en ny cykel. =)

Miamaria det ser inte ut att vara något gött väder för racer idag så jag ställer in.

Okej, tror jag ska dra på mig löparkläderna istället.

Ser ut att bli fint i påsk, hoppas att det bara är idag det regnar.

Hello hello,
Jag har en kompis från England som kommer hit på Lördag. Vi har tänkte att åka upp till Funäsdalen, förbi Långberget om där finns snö kvar! Det ska blir mest längdskidor under veckan. Vi åker härifrån på söndag eller måndag och kommer tillbaks på Lördag(18). Finns där någon som vill följa med? I så fall är ni mycket välkomna! Har någon bra tips om boende i funäsdalen(billig!).

i påsk kör vi varenda dag va!? såg en rödgrusad stig runt nya välsviksområdet kunde va kul o testa t.ex

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp