Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Satsar på att hänga med ikväll. Har dock inte cyklat på tre veckor (MEN ÄR GRYMT SUGEN PÅ EN TUR) och har dessutom en förkylning light (SOM JAG DÄRFÖR FÖRTRÄNGER) så det kanske blir svårt att hänga med i tempot. Men jag ser till att va i tid till teatern så hinner jag se er andra där i alla fall..
Trevlig liten skur som just drog förbi här (molnet ser helt galet ut ju, hehe) men nu skiner solen igen som sig bör. Ikväll ska det plaskas i pölar! =)
Vi verkar bli några stycker som ska träna mellan trä´na, kul!
Men tempo? Nä, det blir väl happylugnt va?
Blir det någon tur på midsommar?!?
Jag och David (dillen) kommer upp till Karlstad över midsommar och kör gärna en tur, tror tidig start är bra...så man hinner med allt annat oxå. Vi hängde med på en happy ride för några år sedan, då var även Martin (drub) med, kanske även han kommer upp från gbg.
Så då var pastan i maggen, den var faktiskt färdig när jag kom hem... Tänkte inte på att du var ensam Frolicc. Flåt.
Ja det tar väl ett tag att hämta sig efter den här lugna turen.. Förkylningstempo MY ASS!! Maxfart 47.5 och snitt över 25 på Tyrspåret för böfvelen. =)
Bjuder på en bild som visar hur glada vissa kan vara när man är ovetande om att Hannas växlevajjer gått av.
Tack alla för en trevlig tur igår.
Jag gillade den blandade terrängen som var mellan Stockfallet - "pooltanten"
Kul när det gick både lite snabbt och sen lite tekniskt.
Rötter + stenar + regn = spännande överraskningar oxå...
Fick massage av tjejen när jag kom hem igår, sen fixade hon mat under tiden jag duschade.
Kvällen avrundades sedan med en fin wiskey framför tv:n och spanien-ryssland....
Ibland är livet gott!
Lisis - Midsommar firas nere i Mellerud så ingen midsommartur för min del iaf.
Hårda bud i Mellerud!
Ok jag får väl styra upp en egen tur på midsommar. Hittar ganska bra runt om i skogarna så det skall inte vara några problem, men alltid kul om man är fler såklart. Åka lite tallskog vid skutberget skall bli skoj, lite omväxling mot göteborgsterrängen.
hade varit kul att hänga med på midsommar, men det känns som att det finns en risk att cykeln åker ut genom fönstret om jag lägger fram den idén just nu. Har tyngsta veckan i uppladdningen inför årets tävlingshöjdpunkt* vilket innebär träning på i princip varje ledig timma. Börjar bli rätt seg måste jag säga. Erika börjar bli rätt seg på mig också ;)
det blir INTE stadsloppet, alldeles för mycket träning denna veckan för att det skall vara genomförbart på en vettig tid. Körde 11 st intervaller i bryngfjordsbackens liftspår till fots på 1 timma ikväll följt av 2 mil svetto cykling. Har tränat över 10 timmar riktigt hårt hittills denna veckan. Åker till dalarna över midsommar och firar hos erikas väninna, därav ingen ride då.
Urk, det gick inte lika bra att förneka min förkylning igår och inte idag heller. Bozz, med lite tur (?) kanske du blir sjuk lagom till kl 18 imorgon och blir tvungen att spendera några timmar i soffan framför tv:n.. Men först: Bozz, Frolicc, mfl? som ska springa imorgon - lycka till!
KONAmi skrev:
-------------------------------------------------------
> någon mer som har tänkt beskåda fotbollen
> ikväll på någon av stadens ölserverande
> lokaler?
Jag har en fotboll på gräsmattan här utanför, men hur kul är den att beskåda? Den ligger ju bara där. Kanske blir roligare med öl iofs..
Lycka till Happys Stadsloppslöpare, snart går starten =)
13.25 Inline
14.10 Löpning och gåing