Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
vi körde den grusvägen som går bredvid.
körde vi halva tror jag två ggr.
sen testa v för att kolla nån bra väg i mitten av själva baken.
och sen en gågn hela grusvägen samt ända upp till toppen.
vi brukar köra grusbacken och när den går ut i skidbacken följer man den upp till toppen. Visst bränner det rätt ordentligt i både ben och lungor men det är träning som märks rätt omgående vid "vanlig" cykling. Tränar ni för något särskilt mål?
HE. ja klart det bränner lite, men som du säger det märks nog fort.
nja jag vill bara görat för framtida bruk.
Bozz: då vet vi hur vi skall köra nästa gång.
kör som konami och de. kan ta det 3-4 ggr till och börja med.
kör inte på för hårt med backträningen nu i början, kroppen måste hinna åtehämta sig om det skall göra nytta.
Det skulle nog passa bäst för mig att testa räsern på tisdag på en lite lugnare och inte allt för lång runda. Skulle behöva springa imon kväll, och på onsdag är det cykelintervallerna..
ja bozz och jag tänkte åka ditt.
men såg att han skulle ditt lite senare och då blir det lite för tajt för mig pgav jobbet.
måste hem och rata hnden och så innan så senast 19,30 ska jag vara hemma
Jag hänger gärna med på en tur på I2, vad som helst... Gärna inte backträning dock... ;)
Jag kan när som helst, var nästan på väg ut själv precis och hejdade mig för att kolla om ngn här var på G. Ring mig så snart som möjligt på 076-14 650 33 så spikar vi ngt!? Tar hand om lite papper och räkningar så länge...
Nu har jag och bozz bokat träff nedanför bryngfjordsbackn kl 18:00. Häng på ni som vill och kan! Bozz cyklar från Herrhagen så ni som vill ansluta till honom kan ju ringa honom. Jag bor på Soldattorpet och kommer från andra hållet.
Jag kom på en grej angående glafsfjorden.. Hur kommer vi dit? Jag har bara plats för en cykel i bilen och har ingen dragkrok... Lite väl kaxigt att cykla dit kanske.
Jag kan fixa en bil men eventuellt bara ett cykelställ. I värsta fall får vi väl ta två bilar för det går absolut inte in en cykel i minibilen.
Edit: Var ju helt omöjligt att hinna till er vid backen så stack ut på hammarö med racern istället och körde 8*4min intervaller. Var rätt gött men benen hade svårt att trycka på tillräckligt för att hålla pulsen över gränsen... segt.
Hmm, jag kan ta med en cykel och ställa övernattningstugan mittiskogen öster om Lenungshammar på fredag kväll, men hem får ni ta den själva eller ställa tillbaka på samma ställe så åker den hem på söndag om vi inte har för möe fisk med oss hem ;o)
han stegrade me sin nya cykel som var mkt lättare än den gamla. han fick den över sej och bröt foten när vristen blev allt för mkt sträckt. fick tydligen all vikt på den sträckta vristen o den höll inte. fattar du?
Hej goda folket. Här är jag innan skiten träffade fläckten!
Ja visst har jag klantat till det i stil. det är inte varje dag man köpa en ny cykel och bryta fotleden innom en halvtimme efter man har fått hem den. bra jobbat skrattar jag (skrattar jag inte, så gråter jag). Ska ladda upp en bild på foten när jag kan få in den i datorn (bilden, inte foten)