[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Låter utmärkt att vi pyser kl 09.00 på lördag Jordan. Ser ut att bli en kalasdag fast lite småkyligt kanske. Kör vi några trevliga stigar också eller är det mycket grusväg norrut? Kanske skulle jag ta med systemaren på magen? Alltid roligt med bilder om solen gassar.

Jaa!! KlumpedunsSony måste ju med.. Tack för att du påminde mig, Tiki.

Är det förresten nån som vet var i k-d man kan köpa lösa spännen till ryggsäcksremmar? Klicketiklickplastgrunkor lixom.

Skjuter förmodligen söndagens tur på framtiden. Saknad av tid och kanske även en sadelstolpe gör att nästkommande helg skulle kännas betydligt bättre.

får vänta med att lämna svar om lördagsturen. Paddling är inplanerat men ingen tid fastslagen. Skulle kanske kunna paddla efter brattfors om de inte tar för lång tid. Skall se vad förhandlingarna på hemmaplan resulterar i ;)

Vill bara säga, ifall nån undrar, att jag fått annat att göra ikväll än att cykla i en blöt, geggig mörk skog. Så jag dyker INTE upp kl 18.00.. Bara så ni vet.

G'afton.

Rackarns där föll Andematt bort. Ingen annan som verkar på? Nåväl då kör jag en runda själv, jag är upplagd för att gegga ner mig. Ring mig om det är någon som ska ut! Tfn 076-831 77 66

Fick svar från Meridasnubben som verkade vilja ha överpris för sina begagnade kläder... mina farhågor var sanna.

"Ledsen, men det finns ingen anledning att skänka bort grejerna. Det här är grejer för nästan 4500kr. jag har också koll på vad jag gav, så det här ser jag som ett hån. Tack och hej!"

4500 nypris från LBS = 2000 nypris från duskland och england = 1100 spänn begagnat

Kass! Nu blir det nog en större beställning från wiggle ändå... eller så får solsta ett besök.

tiki o jag har precis kommit tillbaka från vår månskenstur ;) de va blött som f-n men gött ändå

Vad betyder detta? Betyder det att paketet är här eller bara i sverige?

29/10/2008 09:01 SESKSD , Sweden 11.0 Out for delivery on GLS vehicle

Ska inte du ha Corratec kläder????

Bilagor

• corratec.jpg
    corratec.jpg
    15.4 KB · Besök: 29
Körde mtb på sörmons motionsspår igårkväll. Riktigt bra med de sandiga tallhedarna som absorberar allt vatten. Trots det idoga regnandet var det snustorrt största delen av rundan. Borde förlägga någon happyride dit under hösten/vintern.

Meddelas bör attunge her hundmat får tillgång till paketet först i kväll.

Undrar hur det är med ett helt nytt Stout fram längs svartån? Borde vara bäst helt enkelt. =)

Varar hämtas lämpligen hemma hos mig, Fredag kväll. Alternativt efter lördagens happyride

Sheize! Det blir kallt men soligt på lördag kära vänner. När vi vaknar har vi -6ºC enligt yrvädret.
Långkalsong och skoöverdrag på. Vattnet fryser i slangen och r**en fryser fast i sadeln.

jordan, har du piggedäck på automobilen?

Det här blir nog bra till våren.

Afterwork på BlueMoon imorgon!

Jag utmanar er: Ni klarar ALDRIG att komma loss tills dess! ;)

Är det någon som ska på Håkan Hellström imorgon???

Är lite sugen och gå till Nöjes och titta, lyssna och uppleva Håkan.

KONAmi jag anmäler mitt intresse för en afterwork på BMB imöra. Själv är man helledig så är det någon som kan tänka sig en skogstur är jag på där med.

F*n Tiki, det lät gôtt med en afterskogstur på bmb. Få hänga på nångång. Tyvärr så har jag en övning på jobbet imorgon kväll inför jobb start nästa Torsdag. enjoy ;-)

Hade varit trevligt Ratman men jag antar att du snart är med på cykeln istället? Jag förmodar att du vid det här laget inte är det minsta sugen på att trampa loss i skogen. ;-)

Om ni vågar hämta grejerna från Emma så går det också bra mellan 12:00 - 15:00.

Eller så hälsar ni på mig efter 18:00.

Bor på Pihlgrensgatan 4a, mitt emot bosses teater. Knacka på garaget nummer 4 på kvällstid för det finns risk att jag monterar klart singlespeedarn.

Sådära, ny stolpe monterad. Lite osäker på höjden. Den någon ostoppade sadeln gör kanske att man bör ha upp till 1 cm lägre sadelhöjd mot racern.

Måste ju bygga upp lite spänning... skall bli skoj att provköra corratecen med rätt sadelhöjd... synd bara att vikten säkert gick upp med över hektot med nya stolpen... kass!

Nästa onsdag skall jag försöka dyka upp med SS:en... skall bli spännande. Mitt feta 1,7 dobbdäck fram kommer bita kanon på hala klippor.

Shit... blivit många cyklar på sistone

Lördagens Brattforstur är hotat av snö säger min helmiga kontaktperson. Hur kan det komma sig när det inte har snöat här?

Kan vi få lite mer info av våra högt ärade gamla gurus jordan och bozz kring detta? Pppppleeease?

Försöker lura med mig en polare på morgondagens tur... och min nya SS som förhoppnignsvis får ett vevlager monterat ikväll

just nu är det bonäsleden som lockar mer eftersom vi inte riktigt vet hur brattfors ser ut.har en arbetskamrat som bor i brattfors han hade snö på bilen imorse! vi åker från herrhagen 11.00 så ser de ut just nu.vikka goa brallor ja fått da!

Nej för böfvelen inte så sent.. Det förstör ju hela eftermiddagen med familjen.

09:00 punkt.

Frolicc skrev:
-------------------------------------------------------
> Håller faktiskt med andematt i denna fråga.

+1 skriver man. NOob! ;o)

Nu har jag o Frolicc snackat ihop oss. Vi ungdomar(!) kommer ses vid ICA Viken lördag 09.00 för vidare färd ut mot Bonäsleden.

Vill ni hänga med? Gör det! ;o)

Brovkört SS:en runt tempelriddaren och den går sisådär. Tar nog med lite verktyg imorgon... =)

Förlåt Bozz somna i soffan efter att ha kört gumman in till stan strax efter 18. Försökte ringa dig nu men inget svar.

Jag ä på imorgon ses vid Hammar macken 09.20.

Nu ska jag byta framdäck.

Oj, jag hade nästan lagt Happy på hyllan för säsongen. Tittade tidigare i veckan och såg att Brattfors var aktuellt, och jag var upptagen. Nu har läget förändrats, jag kommer med på Bonäsleden i morgon. Jag bor på öa, så jag kommer inte till ICA Viken, utan möter er efter vägen. Vid starten på Bonäsleden, vid Mörudden? ...eller vid Hammarmacken? kl 09.20?

Prata med Bozz nu och jag kommer att åka in till Herrhagen så att jag är hos Ratman ungefär vid 10. Vill va med när Ratman gör sin första tur. Sedan åker vi kanske ut mot ö:a.

Tiki och Konami blev det after work???

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp