happy stängs pga av all skräppostning

jag har nu tillsammans med de andra moderatorerna beslutat att jag eftersom att vi inte kan hålla borta allt skräp nu måste stänga ner happy för gott eller tills någon mer vill bli moderator och kan sitta och gå igenom allt som skrivs.

mvh jonas

Jonas (fd. Jomper) skrev:
-------------------------------------------------------
> tyvär måste jag medela att detta inte är ett
> skämt, klockan 12:00 stänger vi av servern..

Ja det är lika bra det. Happy funkar ju inte eftersom det inte är uppdelat i en massa olika kategorier. Jag har vetat hela tiden att det en dag skulle ta slut...

Det här är nog mest ett aprilskämt. Sanningen är precis tvärtom, det är stora saker på gång!

Oskar_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kan bli moderator!!!

Där.. Ja där har vi ett bra aprilskämt! ;)

Citerat från framsidan på Happymtb.org:

"Happy goes international and changes ownership

Lets get the truth out. Many rumours has been around over the last weeks, and we at Happy are sorry to not being able to give straight answers to questions about the future of Happy that many of you have asked, but today it was announced that HappyMTB has been sold to the dutch company Netforums.ne.

This is what Fiets Wieler, C.E.O of Netforums.ne had to say before leaving for Arlanda after negotiating the deal :
- We have been watching HappyMTB since the beginning, and it´s part of our strategy to purchase forums that already have moderate success and a good strong customerbase. We think that HappyMTB have the opportunity to be Europes biggest bikeforum once we change the language to english..."

Yea right...

Tillbaka
Topp