Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
cyklarna packade och på plats utanför Strängnäs. någon som ska med imorgon får gärna pm:a sitt nummer ifall att vi kör vilse eller så.ses imorgon, så bli kul att se lite nytt.
Lycka till och ha en riktigt god tur imorgon söndag. Om ni beger er ut mot Tosterän (eller annars oxå för den delen) är ni varmt välkomna att muntra upp oss inför starten på Triathlon. Start strax efter 10 på Visholmen vid tennisbanorna.
Tja!
Kul att de blir lite folk imorrn!
Pean: varmt välkommen :)
Nils: de tycker jag definitivt vi borde göra:) stöttning ska ges till de som förtjänar de :)
kör mtb imorrn men triathlon kanske kan vara nåt :)
hehe de blir blandat :P vissa kör fortare vissa långsamare men söndagspassen är till för att hålla ihop ngr stycken :) sen kan de delas upp i 2 grupper möjligtsvis :)men ni kommer säkert hänga med:)
haha ok, är det klubbträning (eller något annat dom går under begreppet "träning") så kanske vi gör bättre i att hitta vår egen väg. vi vill bara puttra lite mysig singletrack i lite nya skogar... dessutom känns tio aningen tidigt...
nä nä inte klubbträning , bara gemensam träning :) klart ni ska med att cykla!
kom igen nu har du tagit med cykeln hit kan du väll cykla med oss eller ?:P
vi är inte ck vallhall eller ngt :P haha
tack för tipset, det känns som att det nog passar oss bättre...är det svårt att hitta etappstarten eller km vi lura ut det från kartan på sörmlandsledens hemsida?
ursäkta att jag velar lite men för att förtydliga lite så hakar vi inte på er imorgon utan kör en sväng sörmlandsled lite senare på förmiddagen. verkar bli en sen kväll. vill någon haka på och guida så säg till. kollar tråden imorgon...
Det blir kl 1830 utgår från mig i Löt (visste inte att du skrivit även här).
För er andra så var det inte meningen att posta så sent (har snickrat hela dan så det kom lite plötsligt)
Ebbe
Hej!
missade ert pass ikväll :(
tänkte mig ett långpas lördag eller söndag , ca 7-8 mil till åker styckebruk , sörmlandsleden och tillbaks.
tempot är lugnt!
Jag börjar träna inför finmarksturen den sista helgen i augusti!
Nån som vill vara med och köra den ???
Synd att jag är uppbokad i helgen annars hade en sån tur passat mig riktigt bra. Hakar gärna på nästa gång om jag är hemma. På måndag tänkte jag göra nåt liknande.
Hej!
Mariefred ska köra engelbrektsloppet i år , de går den 31 juli.
Jag tänkte köra :) är de ngn som ärintreserad av att köra de ? banan ska vara bra , mycket stig och ENDAST 1 km asfalt:P perfekt genomkörare inför finnmarksturen :) http://www4.idrottonline.se/NorbergsCK-Cykel/Engelbrektsturen/Information/
Okej:)
antingen blir de långtur imorrn eller på söndag , mytis kunde de vara lovkande med en tur til åker och sörmlandsleden ? och alla andra vill du med är de bara att hojta till :)