Happy Strängnäs [Strängnäs CK]

Hej fluffiga Ebbe, Niklas och jag ska också ut lördag fm, någonstans i Strängnäs, vi kan väl höras i morgon, Niklas jobbar fm, det blir omkring kl 10 11 snåret. Vore kul med en gemensam runda. Vi (Niklas o jag) har fortfarnade dubbdäcken på så.........

Hej alla,

Grund setup är LVG på lördagar och MTB på söndagar kl 10 vid SMOL. Nu är det dock inte så läng tid kvar till Vätternrundan så även söndagar kommer vi att köra LVG (för de som vill).

Mer info om träningstider, de olika grupperna (sub 9, sub 10 och 12-timmarsgruppen) kommer inom kort här och på hemsidan.

/n

Hej jag har kört i Lötskogen lördag och söndag.
det funkar bra.
Ska ut igen Tis och Tor runt 1200.
Hur har det gått under träningarna i helgen?¨
Hej på ett tag!
/Ebbe

Hejsan! Har i helgen rekat och rensat en liten skön teknikbana i enhammarsskogen (precis i skogen bakom gamla 55:an på tosterö). Det finns verkligen läskigt mycket fin terräng där som är helt oanvänd, känns lite som en dold guldgruva faktiskt. Just nu tar inte slingan mer än 4 minuter att köra runt men när mer snö smält bort så blir det nog alla tiders!

Åååå vad jag längtar till dolda guldgruvor och lötskogar, syns så fort det blir tillfälle!! Årsmötet blir nog det första tillfället :-)

Kallelse årsmöte
Den 4 april kommer vi har årsmöte. Agenda och handlingar kommer finnas på hemsidan (strangnasck.se) inom kort. Mötet kommer hållas i på SMOL-gården med start kl 19. Utöver årsmötesförhandlingar kommer vi också ta upp frågor kring
- Träning inför VR
- Verksamhetsplan 2011 - inkl egna tävlingar
- Satsning på ungdomsverksamhet

I morgon söndag kör vi en gemensam runda LVG med Mariefredsgänget. Tjuvträning på Strängnäsrundanbanan har diskuterats. Start SMOLgården kl10.00. Häng på nu!

Salkin911 skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej!
> kör imorrn MTB då jag inte har några racerskor
> :( är de ngn som har några 43 med racerfästen
> att låna ut ?

Du kan ju flytta över spd pedalerna från MTBn och använda de skorna!
/C

Tjena jag var ut i Lötskogen i dag.
Nu börjar det se riktigt bra ut, det var bara ett parti som snön låg kvar på.
De härliga lerpölarna är tillbaka, vattenpölar med 30cm djup och sliriga berghällar.
Underbart helt enkelt.
/Ebbe

Imorgon lördag är det en vecka kvar till Strängnäsrundan och exakt 10 veckor kvar till Vätternrundan. Kl 10 utgår vi från SMOL för ett medellångt pass i lagom tempo. Söndag kl 10 blir det en lite längre runda, 2-4 timmar beroende form och humör.

Lördag lovar moln, +7-8 C och 6 m/s NNV vind, sålunda Björsund och åter
Söndag erbjuder vxl sol, +6.7 C och 4 m/s N vind - kanske ett varv på tävlingsbanan, 90 km

Väl mött

/n

nills skrev:
-------------------------------------------------------
> Imorgon lördag är det en vecka kvar till
> Strängnäsrundan och exakt 10 veckor kvar till
> Vätternrundan. Kl 10 utgår vi från SMOL för
> ett medellångt pass i lagom tempo. Söndag kl 10
> blir det en lite längre runda, 2-4 timmar
> beroende form och humör.
>
> Lördag lovar moln, +7-8 C och 6 m/s NNV vind,
> sålunda Björsund och åter
> Söndag erbjuder vxl sol, +6.7 C och 4 m/s N vind
> - kanske ett varv på tävlingsbanan, 90 km
>
> Väl mött
>
> /n

Vi kör som önskat ett varv på Snäsrundanbanan imorgon. Ta med mycket dricka.

Vi ses!
/C

Tillbaka
Topp