Happy VR -15 12:52 Sub 9 2015 anmälning!

• Trådstartare Trådstartare Anders H
  • Start datum Start datum
A

Anders H

Guest
Ni som förstöra hela dan med att stressa runt en sjö onödigt fort skickar ett mail till:

anders.hellblom@telia.com med namn och Happynick.

Info om anmälan kommer så snart jag hinner. Jag har 30 platser, bara till Happymedlemmar.

Senast redigerad av en moderator:
Jaha , vart ett j...a drag i snabbgruppen :-)

Är iaf anmäld , har sub8-ambition .
Vet ytterligare en anmäld med samma mål .

M

Har anmält intresse. Skulle kunna tänka mig något långsammare än sub8. Men om det är det som gäller så backar jag inte.

thomalin skrev:
-------------------------------------------------------
> Skulle kunna tänka mig en grupp med ambitionen
> sub 8 med alla i mål, exkl. punka och väggning.

Det är exakt så jag önskar att en för mig optimal sub 8 - runda ser ut .
Typ 40 på platten, lugnt uppför , 40 - intensitet nerför ( eller lite lugnare ) , och att köra på medelhastigheten snarare än att dom starkare jagar som det lätt blir även om alla känner varandra .

Blir vi inte ett 15 - tal får man nog ändra taktik och anpassa sig till andra klungor , min erfarenhet är att man brukar bli insläppt när grindvakten sett att man kan uppföra sig i grupp .

Om jag så blir själv kommer mitt sub 8 - mål bestå men då kanske mest på hjul men det är isf utanför min kontroll .
Om inte happy fyller gruppen fylls den väl på med andra cyklister som rimligtvis också har ngt form av tidsambition, en del kanske tom sub8 :-)

Sub8 med alla i mål - låter som en bra slogan eller programförklaring. Är helt med på tanken.

Kan man rulla runt på hela gruppen är det ju mycket värt i längden. De flesta har har ju svackor under rundan då man kan behöva vila ett tag. Men ofta kan man ju studsa tillbaka och bidra efter en svacka. Så ju fler som hänger med hela vägen desto bättre.

Hoppas att det ramlar in lite folk i gruppen nu. Kom igen nu, vägra Vättern är så 2014.

Så här ser det ut just nu. Glöm inte att betala senast 22/10, annars försvinner platsen. Hör av dig igen om du inte finns på listan fast du borde.

1 Manurhin2
2 lteknik
3 Honkiman
4 Soliga Åland
5 HB
6 Åhlen
7 Bob Anderson
8 Christian J
9 Goalfreus
10 Mattias H
11 Jonas Törndahl
12 Capablanca
13 RacerJonne
14 Hallatorp
15 Magnus Sjöbjer
16 Bikerknapis
17 Kinkajou
18 mappen
19 Mafp

Härligt att Borås ställer upp. Tycker mig känna igen Sandared, Sandhult, Rydboholm och Brämhult som boråsnära. Körde i påskas runt Sandared och Sandhult. Fostrande backar. Lovar gott.

Hoppas dom flesta har samma ambition så blir det säkert en "trevlig" resa .
Vi kan väl komplettera med ambitioner så att mam vet om det blir en eller flera grupper bara anmälan gått ut så vi säkert vet vilka som är med ?

M

Manurhin2 skrev:
> Hoppas dom flesta har samma ambition så blir det
> säkert en "trevlig" resa .
> Vi kan väl komplettera med ambitioner så att mam
> vet om det blir en eller flera grupper bara
> anmälan gått ut så vi säkert vet vilka som är
> med ?
>
> M

Hallå,
Inga från Stockholmsområdet? Vet någon hur det fungerar med depåer, trafik och annat vid start lunchtid på lördagen? Tycker mig ha hört/läst att ordinarie depåer är stängda och biltrafiken släppts på i båda riktningar.
Hur som helst ser jag fram emot att cykla!

Manurhin2 skrev:
> Hoppas dom flesta har samma ambition så blir det
> säkert en "trevlig" resa .
> Vi kan väl komplettera med ambitioner så att mam
> vet om det blir en eller flera grupper bara
> anmälan gått ut så vi säkert vet vilka som är
> med ?
>
> M

Kul att det blir ett gäng! Från Boråshåll är målet sub 8 men inga ambitioner att det ska gå mycket fortare. En stabil laginsats och kul cykling är det viktiga.

Jag vill gärna hänga med på detta. Har tydliga mål på sub8 men kan vara svårt/tråkigt att uppnå själv.

Mvh Jimmie

Mähhhh
Borde inte nån skapa en separat tråd med vilka vi är och vad vi har för ambitioner osv .
Lista ut vem som kommer att vara starkast med stabilt psyke som kan vara klungh....r mm.
Om jag inte suttit på balkongen på GC och sippat antioxidanter hade jag kunna gjort det .

Om ingen annan känner sig manad får jah väl göra det när jag kommer hem

Kör hårt

M

Senast ändrad:
Allmän fråga: Hur funkar anmälningen 4 nov kl 19. Måste man "hänga på låset" med flera datorer igång för att ha någon chans? (Tänker konsertbiljett)

Hejsan!
Min ambition låg nog runt 9 timmar men jag får väl hänga med så gott det går om gruppen vill åka fortare. Åkte 2011 på 9,23 och 2012 8,36 tror jag.

Sub8 är det som gäller för min del, och jag hoppas på ett jämt tempo och lugnt i backarna.
Mest orolig för blåsan men får väl lösa det problemet med bara en flaska hehe.

Tillbaka
Topp