Happy Witch Ride 2017

Happy Witch Ride 2017
Octofinger sa:
Road_Runner sa:

Måste tydligen ha Strava Premium för att kunna ladda hem gpx från någon annans Strava-aktivitet... Kan du ladda hem den och lägga upp någonstans där jag kan ladda ner den?

För din skull:
https://www.gpsies.com/map.do?fileId=ptpuyerulysiyuhi

Men det kan nog vara några meter felkörningar dock inga stora felaktigheter som påverkar allt för mycket :-)

Senast ändrad:
Happy Witch Ride 2017
Det kom en rätt bra här i Danderyd idag som säkert fyllde på vissa smågoa partier som började torka upp :-)
Låter som en riktigt trevlig plan att sitta o ta några goa öl på Domarudden :-)

Happy Witch Ride 2017
Jag hittar inte mig själv i anmälningslistan. Men jag kommer i alla fall och tar med mig ytterligare tre blåa smurfar från MTB Täby (jag, Robert Grünau, Peter Lundberg och Andreas Hjalmarsson).

Bara så ni vet. :-) :-)
Vi ses på lördag morgon.

Happy Witch Ride 2017
Då passerade vi 20 anmälda. Och med smurfpatrullen som förtrupp kan det knappast gå fel.
Häxan tycks också ha väderformtoppat ett par dagar för tidigt. Eller också övar hon bara idag.

Happy Witch Ride 2017
Ingen cykling i år. Förra årets häxa sabbade min gamla nacke för gott verkar det som.

Fast det som är värre är att jag inte kan hålla "Heps Garage" öppet med kaffe och godis i år. Jag hade tänkt fortsätta med det, men så råkade jag sälja huset och jag är rädd att han som köpte det har ställt en bil där kaffet borde vara.

Happy Witch Ride 2017
Hep sa:
Ingen cykling i år. Förra årets häxa sabbade min gamla nacke för gott verkar det som.

Fast det som är värre är att jag inte kan hålla "Heps Garage" öppet med kaffe och godis i år. Jag hade tänkt fortsätta med det, men så råkade jag sälja huset och jag är rädd att han som köpte det har ställt en bil där kaffet borde vara.

Trist med nacken.
Kaffet och smågodiset var uppskattat förra året! :-)

Happy Witch Ride 2017
Byter ut mitt bakdäck MK 2,4 till Trail King 2,4 men mest för att sidorna på befintliga däcket var sjukt sletna :-)
Kul o prova något nytt även om MK har var sjukt bra

Happy Witch Ride 2017
Jag kommer, tillsammans med min bror Per73.
Vi passar även på att ta med varsin kompis. Utöver detta kan det bli ytterligare 1-3 som kommer med, men det är inte klart ännu.

Alltså:
error + kompis
Per73 + kompis

Happy Witch Ride 2017
Har väl vissa funderingar på att jag anmält mej ensam men som någon sa " det är för bra att missa". PRAEPARATUS SUPERVIVET (den förberedde överlever).

Happy Witch Ride 2017
Första inlägget på Happy och vad passar bättre än en anmälan till Witch Ride!

Det blir jag +2 som kör och ställer siktet på portalen i Danderyd.

Happy Witch Ride 2017
28 anmälda om det blivit rätt och ingen står under dubbla namn eller är bortglömd eller något annat som häxar.
Rekord, i vilket fall.

Happy Witch Ride 2017
Leif w. sa:
Har väl vissa funderingar på att jag anmält mej ensam men som någon sa " det är för bra att missa". PRAEPARATUS SUPERVIVET (den förberedde överlever).
Det finns nog alla tempon representerade med så många startande, så du kan nog smyga dig med några med rätt hastighet.

Happy Witch Ride 2017
lazer sa:
Leif w. sa:
Det finns nog alla tempon representerade med så många startande, så du kan nog smyga dig med några med rätt hastighet.

Eller så kör du själv fort som fasen, då kommer det ju 27st lite senare och hjälper dej från Häxan ;)

Happy Witch Ride 2017
NU kan jag skriva då jag sålt bakväxeln.

Jag var lite sugen på att ta oskulden på min nya stigcykel men...

Körde 2007, 2008 & 2009. Jag vet vad som väntar er. Lycka till imorgon. ?

Happy Witch Ride 2017
Hoppas att det går bra för dem. Jag stack ut i onsdagskväll på min skogsrunda och det var blött och halt. Tvekade lite vid passagen av en bergklack med grova rötter, framhjulet försvann under mig och jag voltade framåt och landade med ena låret på en sten. Resultat är en mildare lårkaka samt 2 stukade handleder. Har fått MTB förbud av sambon resten av hösten/vintern....

Happy Witch Ride 2017
Mötte några glada vid wira där jag rastade hunden. Sen tror jag att jag såg täten passera domarudden strax efter 11? Kan ecke varit en av dom? Den enda jag såg stanna o fika var en kille i mtb Täby-dress.

Happy Witch Ride 2017
4A096F4A-CDD0-48D4-A955-4F35B2B4752E.jpeg

Klar!

Tillbaka
Topp