Rompa
Aktiv medlem
Happy Witch Ride 2017
Silent sa:Rompa, vad tror du om Thunder Burt? ;-)
Absolut. Kör du på det så jag det med ;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Silent sa:Rompa, vad tror du om Thunder Burt? ;-)
Octofinger sa:Road_Runner sa:
Måste tydligen ha Strava Premium för att kunna ladda hem gpx från någon annans Strava-aktivitet... Kan du ladda hem den och lägga upp någonstans där jag kan ladda ner den?
Cyklar du dit & hem?JLarsson sa:Ska komma en duktig regnskur i morgon enligt prognos. Kan bli episkt på lördag. Jag kommer sitta på Domarudden och titta på.
mamme1 sa:Cyklar du dit & hem?JLarsson sa:Ska komma en duktig regnskur i morgon enligt prognos. Kan bli episkt på lördag. Jag kommer sitta på Domarudden och titta på.
N_sandstrom sa:Är det någon som har formel för att räkna ut hur stora däck som krävs för att hålla cykel + besättning flytandes?
Schysst, men ingen risk för båtfylla då?JLarsson sa:Tar båten
Hep sa:Ingen cykling i år. Förra årets häxa sabbade min gamla nacke för gott verkar det som.
Fast det som är värre är att jag inte kan hålla "Heps Garage" öppet med kaffe och godis i år. Jag hade tänkt fortsätta med det, men så råkade jag sälja huset och jag är rädd att han som köpte det har ställt en bil där kaffet borde vara.
Rompa sa:N_sandstrom sa:Är det någon som har formel för att räkna ut hur stora däck som krävs för att hålla cykel + besättning flytandes?
Mitt däcktips är ju schwalbe thunderburt 2.1 liteskin.
Det finns nog alla tempon representerade med så många startande, så du kan nog smyga dig med några med rätt hastighet.Leif w. sa:Har väl vissa funderingar på att jag anmält mej ensam men som någon sa " det är för bra att missa". PRAEPARATUS SUPERVIVET (den förberedde överlever).
Inte ännu dock då räkningen sker på plats i Grovsta då får vi ser hur många som faktiskt kommer dit :-)lazer sa:28 anmälda om det blivit rätt och ingen står under dubbla namn eller är bortglömd eller något annat som häxar.
Rekord, i vilket fall.
lazer sa:Det finns nog alla tempon representerade med så många startande, så du kan nog smyga dig med några med rätt hastighet.Leif w. sa:Har väl vissa funderingar på att jag anmält mej ensam men som någon sa " det är för bra att missa". PRAEPARATUS SUPERVIVET (den förberedde överlever).
maxton sa:Jag dyker upp.....
Ecke sa: