Happy Witch Ride
Ecke sa:Jag räknade till 18 tappra!1888 sa:Hur många "stollar" kom till start?
Fantastiskt!
Alla är värda några kalla ikväll! ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ecke sa:Jag räknade till 18 tappra!1888 sa:Hur många "stollar" kom till start?
Fjärdebrunn sa:Härligt!
Bra kört
Kul att ni hade det bra.
Alla framme?
lazer sa:Vid Dalen föreslog jag för Micke Mud att vi skulle ta genvägen för att komma till Domarudden så fort som möjligt.
- Hellre bryta än att fuska, sa Micke bestämt.
- Men det är tillåtet att fuska, sa jag.
- Nej, sa Micke.
- Det rekommenderas till och med, sa jag.
- Nej, sa Micke.
- Snälla, sa jag.
- Nej, sa Micke.
ruben_ride sa:Idag var det riktigt Happywitch väder, magiskt helt enkelt. Fråga någon som har en sko som är tätt?
ruben_ride sa:Lazer du måste skämta eller har du fått någon typ av häxsmörjelse för dina skor, om inte ber jag ödmjukt om märke och modell?
lazer sa:ruben_ride sa:Lazer du måste skämta eller har du fått någon typ av häxsmörjelse för dina skor, om inte ber jag ödmjukt om märke och modell?
De läckte inte ut ;) In rann regnvattnet längs benen och fyllde dem effektivt.
Northwave Raptor. Lyckas man täta vid benen fungerar de kanske också i regn.
Der Kaiser sa:Jag o Dman landade ca 18.50.
Träningsupplägget med 1-2 rundor i veckan à 1-2 mil sista halvåret garanterade en rejäl hwr-upplevelse.
Tack själv!dman sa:Tack igen Kaiser för sällskapet!
Just ja, det jävla avsnittet. Men jag fick iallafall se en älgko o kalv där i vindfällena!dman sa:Vid 15:e km fick vi besök av häxan: först tvärstoppade både Kaiser och jag i ett hål, sen fick Kaiser landa frpn cykel på rakt ben och två minuter senare var jag plötsligt OTB. Böjt styre, sönder framskärm, CamelBaks munstycke försvann och Kajsers kedjestyrare gick sönder. Temperaturen sänkte (eller åtminstone kändes det så) och jag fryste ihjäl, men vågade inte stanna, ta bort de blotta vantarna och jackan. Känslan i händerna och fötterna försvann.
Fördelen med även vaga minnen av leden.dman sa:Allt fortsatt bra och vi var relativt snart i Täby/Kyrkby. Där slog tröttheten och mörkret till och vi började vika av leden. Kajser visade sig vara mycket bättre i att följa leden.
Men du höll humör uppe och orkade dig upp för backar som jag vid det laget inte ens drömde om att cykla uppför. Bra pepp! Vi var ett bra team!dman sa:Han visade också stort tålamod med mig när jag började tappa förmågan att uttrycka mig på svenska (en klar tecken av utmattning).
Detsamma! Förutom det där med att komma tillbaka nästa år :Ddman sa:Tack alla för en fin ride, och stort tack till Franzalbert som fixade skjuts till Grovsta! Jag kommer tillbaka nästa år!
Road_Runner sa:Härligt iår fick man slita lite för att slutföra HWR bra jobbat av alla som ställde upp på startlinjen :-)
Här är en liten film ifrån gårdagen, ber om ursäkt om kvaliten inte är den bästa men var inte på högsta prion :-) hade svårt nog ibland att lyckas få igång den med fingrar som inte riktigt ville lyda :-)
Härlig film, såg ändå ut som helt ok förhållanden emellanåt :)
lazer sa:Den största skillnaden mot för 15-20 år sedan är att 3-4 riktigt jävliga kilometer på Brollsta-Brottby-sträckan har blivit grusväg. Så lite mesigare än förr är det, fast lika långt ?