Happyiter ärliga på köp/sälj

DondaDan

Aktiv medlem
Har den senaste tiden handlat en del på köp och sälj. Hjul, skor, lampa mm, även sålt grejer. Genomgående seriösa säljare och köpare. Snabb respons och god, trevlig kommunikation. Känns väldigt bra att göra affärer här jämfört med andra liknande funktioner. Ville bara dela med mig detta positiva

Har den senaste tiden handlat en del på köp och sälj. Hjul, skor, lampa mm, även sålt grejer. Genomgående seriösa säljare och köpare. Snabb respons och god, trevlig kommunikation. Känns väldigt bra att göra affärer här jämfört med andra liknande funktioner. Ville bara dela med mig detta positiva
Instämmer!

Har aldrig haft problem med "Happys" köp/sälj. Enligt min uppfattning, är "Happy" Sveriges bästa marknad för trygga köp och sälj inom cykelvärlden.

Givetvis beror detta mycket på att vi kan meddela varandra och gemensamt hålla ohyran borta...

Några garantier finns dock aldrig. Därför är det enligt min mening viktigt att vi fortsätter samarbeta mot oseriösa annonsörer!

Nyligen sålt dessa utan kontrakt. Swisha när då fått dem. Skorna (mer än 500 gram) skickade jag som spårbart paket och kom fram efter några dagar. Pedalerna (350 gram) skickade jag som brev för 11 dagar sedan. Kom fram först idag. Var lite orolig.
Skärmavbild 2026-03-30 kl. 19.34.08.webp

Förtroende mellan köpare och säljare, är alltid A och O. Man måste dock ibland ta risker med nya säljare. Detta pga att dom flesta är seriösa. Dock inte alltid...

Tillbaka
Topp