Happyiter i Uppsala trakten

Lonewolf

Ny medlem
Tänkte bara kolla om det finns fler här som har Uppsala som hemma bas för sitt hojande, kanske kan hitta på något tillsammans??

Glada motionären Bosse

Ja, jag bor i Uppsala, och vi är ett gäng som bruka hoja kl 18 på onsdagar, året om i princip, men nu är det ett tag sedan sist, p g a sammanträden o förkylningar, mm. Det finns en anslagstavla på MTB @ Signals & Systems, och en informell mail-lista, sänd en mail till mig så sätter jag upp dig.

Per

Liten rättelse. Man måste använda https för att komma åt siten (om man sitter
utanför uppsala universitets nät):

<https://www.mtb.signal.uu.se>

\Fredrik

Tack för tips och erbjudande, kollade in och fick en känsla av att du är samma Per som gjort den eminenta sidan MTB runt Uppsala?
Vill absolut prova det någon gång men måste nog träna upp flåset lite först så jag inte sinkar er i eran körning, men när snön försvinner och jag har några mil i ryggen så kanske jag klarar mig *ler*, duger det med en odämpad hoj på era slingor eller skakar kroppen sönder då?

Bosse

Jag bor/cyklar i Uppsala. Inte så värst seriöst alla gånger, mest när det är fint väder och när man har lust.

Håller just nu på att planera lite iscykling nästa Lördag tillsammans med min systers man som just byggt klart sina dubbdäck inför detta, jag ska imorgon införskaffa vajjrar, kedja och styrstam till mitt projekt som förhoppningsvis vara klart till nästa Lördag.

MVH Petter

>är samma Per som gjort den eminenta sidan MTB runt Uppsala?

Ja, tack för det. Om ngn vill kolla närmare ligger den här.

> Vill absolut prova det någon gång men måste nog träna upp flåset lite först så jag inte sinkar er i eran körning, men när snön försvinner och jag har några mil i ryggen så kanske jag klarar mig *ler*, duger det med en odämpad hoj på era slingor eller skakar kroppen sönder då?

Ja absolut, en som vi åker ofta med har en helt odäpad hoj, och det går alldeles utmärkt, men det kräver bättre teknik, det gäller ju att kunna lätta hjulen över alla möjliga saker som en heldämpad sväljer utan att man ens tänker på det.

Per

Tillbaka
Topp