happyride gbg änggårdsbergen i helgen?

darlingson

Ny medlem
... efter förra veckans förnedrande uppvisning i dåliga ursäkter vill jag revanschera mej själv ... blir det samling utanför botaniska på sön igen? ca 10-11? inte tanken att jag ska spåra alltså, vill bara planera helgens cykeltur och nån annan som kan bergen kan ju köra först .... hare kanin!

Jag körde en solorunda, hade tyvärr inte tid att organisera så mycket mer än så. Kan varna för att det är mycket lerigt... =) RR kommer ikväll, kanske..

jag skulle gärna vara med på en sväng i änggården..hinner inte med den andra gbg-happyriden i morrn...
Men jag kan inte stigarna så bra heller så det vore bra med en spårare...

Jag funderar på att sticka ut imorgon e m, ungefär vid 13-tiden. Fast jag kommer från Eklandahållet, men man kan ju ses vid Trinde mosse och börja rundan därifrån?
Har en tur jag brukar köra, den är inte alltför svår (jag är rätt grön) men det är en del terräng faktiskt.

...gött mos! då kommer jag o en till kl 11 till botaniska entrén .... blir det för jävla lerigt på happyridestigarna så finns ju alltid joggingspåren .... detta kan ju bli en vilse-ride om det bara blir gröngölingar ;-) .... heter kanske lost-ride då? /petri

Tillbaka
Topp