clint skrev:
> reda ut namnen som jag redan blandat ihop:
> mannen som tog det lite lugnare än övriga -
> intermezzo
Jag vill å det grövsta protestera... vadå tog det lugnare.
Jag köper alla beskrivningar över varför jag tvingade alla till längre vila i det smutta solskenet, varför vi fick lägga om rutten så att jag fick fylla mina vattenflaskor i den skuggga sköna källan, varför ni fick dela med er av er proviant för att jag inte fattat bättre än att ta med en bana och ett äpple (som kom med hem igen) Men att jag tog det lugnt - NÄ. Jag har aldrig i mitt vuxna liv kämpat så som jag gjorde, så det så.... fast jag var hopplöst efter.
Men jag måste passa på att tacka alla inblandade idag. Trots att jag var superdålig, jämfört med all övriga, utan undantag, fick jag bara positiv feedback och peppning. Många var ni som håll migg sällskap när jag med en andhämtning och puls som borde noteras i någon rekordbok, försökte att åtminstonde komma i närheten av täten.
Jag hade köpt utan omsvep att någon ruttnat på min dåliga ork och teknik, men det var aldrig tal om det.
Bruse imponerade stort på mig med ett aldrig trytande tålamod när han ledde gruppen så att jag hade överlevnadschans.
Jag sitter på balkongen i detta nu med en cigarr som smakar mycket bättre efter att jag kommit hem efter en dag i Hellas utan att ge upp totalt, för övrigt en av morötterna som Bruse målade upp för mig.
Om det här har varit en av de jobbigaste dagarna för mig, så betyder det också att det är en av de roligaste på mycket länge.
Så återigen, TACK alla för en tok-kul dag.
/putte