Då var man hemma igen efter en 70-milatripp Kinnekulle ToR över dagen.
Två lattefarsor och en espressogubbe gör sig redo för en dagstripp till Kinnekulle (Johan A och Bng lastar bilen, Stampe fotar)
Vad skall man säga? Grymt härligt väder, lite solbränd faktiskt. Grymt trevlig omgivning, kul att få cykla i en annan typ av skog än man är van vid.
Lövskog
Grymt trevlig typ av arrangemang, cykling och social samvaro.
42HZ och Lundatok tar igen sig högst uppe på Kinnekulle vid Utsiktstornet
Nästa år satsar jag på att kunna stanna kvar på lördagskvällen oxå, kändes som blev blåst på (ytterligare en) del av konfekten. Kan tänka att grillarna nu börjat svalna på Kinnekulle där förmodligen 30 happycyklister (dvs de flesta +30 och med cyklar värda över 20´) under skönt öl och vinåterhämtningsrus nu utgör en stark kontrast till de landsvägscyklister som laddar med pasta inför morgondagens linjelopp runt kullen.
Stigarna var leriga så att inte ens Malina´s Timberwolf 2,5:or förmodde rensa rent. Rickard och Hanna(? ursäkta ev misstag) imponerade på sin tandem.
Det här är något jag måste introducera Madde i...
Jerry visar fina träningstakter inför VR och var tidigt i mål. TnT har valt ett bra ställe som bas att utgå ifrån. Bng och Johan A mycket trevliga resepartners.
Så här glad var Johan A för sin nya Giant Trance
Det var egentligen bara möjligheten att själv få vara med och cykla runt hela kullen som saknades.
Ramen sprack i svetskanten vid förstärkningen. Tur i oturen höll den ihop i godset på ovansidan och det skedde hyffsat nära campingen så jag kunde gåendes ta mig tillbaka till basen igen.