Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Era lyckostar*NYS*, själv sitter badd och kollar på sida cyklar här i köket. Har idte eds orkat klippa av dubberlapped fråd fiddbarkstured...*host, snörvel* :-( *HOST*
edit: I kodsekvedseds dabd båste bad ju byta ut alla dasala bokaler bot kodsodadter...
Spelade skivor på en 40-årsfest.
När jag åkte hem kändes det skönt att vara nykter när man kollade in all pinsamma fyllon.
Tragiskt att bränna en massa cash för att må så kass
Vilket hak var ni på denna bild?
Det ser ju ut som min ungdomsgård när jag var ung.(längesen)
Tack för idag, nu ska jag skjutsa sonen till fotbollsmatch. (missar F1, men jag brukar missa F1, även om jag sitter framför TV:n...jag vet inte hur det går till, det måste bero på att F1 är så omväxlande och spännande ;-))
hur fan hinner ni med allting... Jag har precis stretchat(hur f-n stavar man till det?) Tvättat cykeln proppat i mig återhämtningsstat och duschat, i den ordningen.
Tackar också för idag.
Har numera en gaffel som är värd namnet, var en packning som gått av och satt sig på tvären.
Snart bara reflexerna kvar att skylla på, hur ska det här gå ;)
// Thomaz som turbodushade, åt och slänge sig i bilen in till Cykloteket som fixade gaffeln medans jag väntade!!
Tack för turen Skogling, lika trevligt som alltid! Blev lite stressigt när man väl var hemma igen. Hade fullt upp med att hinna fixa mat till middagsgäster. Nu kan man äntligen koppla av.
Friskis skrev:
-------------------------------------------------------
> aha, det hon som är L8! Hon är ju jättetrevlig,
> jag har träffat henna på en Bimbo-cykling före
> Lida! Va kul!
Hallå Friskis!
Japp det stämmer vi sågs på träning inför Lida Loop. Häng med på nästa tur vettja! Kan intyga att alla är supergoa:)
Jösses!!! finns det inga nybörjare som vet några bra ställen för Mtb åkning?
Ni verkar aningen för vältränade för mig än så länge :)
Det får gärna vara runt bromma !