[HappyRide] Mörker i Gävle 12/10

Det är ju slalombacken som gör det kul! Man kan ju även köra åt andra hållet, så man tar den uppför det är nog värre. //Tomas

Jag och HUMUHUMU NUKU.....Ja, ni vet vem kommer att finnas vid någon av vindskydden runt spårcentralen med en flaska god glögg. En slags happy glögg grej. Kom förbi o smaka vet ja:)

Kör eventuellt milen tidigare på kvällen.

//Åke

ha ha ha... vätskekontroll sa Bill!

Vi kommer dock vara klar för vätskekontroll redan vi vid sjutiden, hade vi tänkt, så vi försöker cykla igång redan halv sex.
Risken är ju överhängande att "vätskan" är slut om ni andra dyker upp runt åttasnåret. Så medtag gärna egen vätska om ni vill vara på den säkra sidan.

Jag tror "wallnuts" tar med ett spritkök, så det går att glödga vätskan.

...godis sa Bull :D

Tjoho, om nån hinner läsa detta turen så tänkte jag bara meddela att jag dyker upp ikväll ändå. Julspelet är precis avslutat. Bara att slänga på sig lycran och hoppas upp på cykeln. Jag är vid Preem om 5 min. :-)

/niklas

Hej på er,

Snart är det torsdag igen! Jag har ställt av GTn för renovering/uppgradering, den får komma ut igen till våren... Det blir enpetarn imorgon.
Kör vi som vanlig imorgon? 19:50 vid Preem och 20:00 vid spårcentralen i Hemlingby.

/Per

Jag är lite osäker, men man måste nästan ut. Jag återkommer med def. svar. //Tomas

Tillägg: Det blir inget på torsdag för mig, men siktar på någon tur i helgen.

Senast redigerad av en moderator:
Jag har fått andra planer för kvällen och måste lämna återbud. Jag hoppas ni andra kommer ut och har en bra tur!
/Per

Jag tänkte köra ikväll, någon som ska med? Tror ni det har frusit till i spåret?
Ledsen att jag inte lyckades ta mig ut förra torsdagen, men jag och Anna hamnade på förlossningen frampå kvällskvisten och fick en dotter klockan 02:19...

/Per

Grattis, det är helt OK ursäkt. Jag hinner knappast med något i kväll, pga. julstökande. //Tomas

Tillägg: i Söndags var det i alla fall lite fruset och milen har inte kännts så bra på länge. Det är klart dagsljus underlättar ju också.

Senast redigerad av en moderator:
Det börjar bli dags att göra sig av med något kilo efter julen! Vad sägs om lite torsdagsmörkercykling? Samma tid och plats som vanligt?

//Tomas

Jag ser fram emot cyklingen imorgon. När jag var ute den 22 december var det fint och fruset på de flesta ställen i skogen. Hoppas det fortfarande är så!
19:50 vid Preem i Sörby och 20:00 vid spårcentralen i Hemlingby. Som vanligt alltså.

/Per

Tyvärr tror jag föräldrarledigheten redan tagit knäcken på mig, så jag får ställa in kvällens åkning. Kanske försöker något i helgen. //Tomas

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp