Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vad jag vet är det ganska klent på den fronten. I allafall på regelbunden basis.
CKX i Ängelholm kör regelbundna träningar om man vill ha cykel sällskap.
Jag håller själv till en bit innåt landet, närmre Höör, och här är det lika klent.
Tackar tackar för förslagen!!
Söderåsen är toppen (tips även för långväga, väl värt att köra några mil). Har bestämt oss för att köra upp till Ljungskile och lera ner oss denna helgen plus lite "fikacykling" på Tjörn, härligt off season utan alla båtgäster....
Så, tillbaka till trådfrågan: Det är väl bara att starta en Happyride då. Mitt förslag är att starta på Himmelstorpsgården (nära Lars Wilks Nimis). Tror att söndaförmiddagar skulle funka bäst. Är det någon som skulle vilja hjälpa mig med en kombinerad cykel-klättrings variant. Skulle gärna prova att cykla och klättra på Kullen (under erfaren klättringledning).
lister skrev:
-------------------------------------------------------
> På http://www.laget.se/astorpsck finns mer info
> om morgondagens tur.
Det ser ju hur kul ut som helst! Jag är något hårt uppbokad i helgen (eventuell barnafödsel är väl giltigt skäl) annars hade jag gärna följt med.
Kommer ni (du) att köra fler liknande rundor framöver?
Tyvärr är det lite dåligt med Happyrides på Kullaberg.
Lister ordnar en längre (~5h) tur som utgår från Svanshall åtminstone en gång per år.
De få gånger jag sticker ut utgår jag från Höganäs och outar det här: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1884521/1904871#msg-1904871
Det är fritt fram att skriva i tråden när det vankas cykling.
Hej Lars, hoppas du läser detta!
Posta gärna datum för Bjärerundan, älskar spontancykling men livet kräver tyvärr planering och jag vill gärna vara med när det bär av!
Bevakar din tråd David, jag utgår från Viken!
Lister, när är det dags nästa gång?
/Kulspetz