happyride örebro.

happyride örebro.
Happy lampride!

Som vanligt ute i sista stund. Det är mycket nu. Hörde regnet smattra på rutan 0500 och tänkte; vad kan vara bättre än en pannlampscykling ikväll? Seriöst. Om regnet håller sig från att ösa ner ikväll tänkte starta från OP-kyrkan kl 18.00 och sen köra över eurostop, lången, närkes kil å så banvallen hem, den är så kul att cykla i mörker så det vill jag vänta med till sist.

ÄR nu friskförklarad av farbror doktorn på akuten och har kört tre träningspass efter det så det borde vara snurrfritt i skallen igen. ja altså jag är ju fortfarande blondin men jag får inte plötsliga behov av solid stötta från omvärlden för att kunna stå upprätti alla fall.

ÄR det nån som känner för detta så dyk upp med glatt humör å kör. Å nä, inge toktempo, har löpintervaller på schemat på onsdag så det blir halvdistans ikväll.

ha ré

happyride örebro.
Jag kommer på vinter/pendel hojen om det inte regnar för mycket, och om jag hittar min lampa, och om jag lyckas få liv i den. Blev många om nu...

happyride örebro.
Nä fy. Har precis kommit hem och börjat byta om så bankar det på rutorna. REGN. Å massor av det också. Nä nu blir det inneträning. Hoppas du inte misstycker Eknor

happyride örebro.
Jag tog en solo tur, banvallen var som sagt sjukt kul i mörker.
Nu ska jag skriva upp nytt batteri högst upp på önskelistan, klarade mig preciiiis hem, hade knappt ledljus när jag kom fram vid hästhagen.

happyride örebro.
Jag vet att det är sent :-), men är det någon som ska ut på en tur imorgon och vill ha sällskap?
Funderar på att dra runt 10.00, turen: Örebro-Lannafors-Nationalparken-Suttarboda-Storstenshöjden-Ånnaboda-Frösvidal-Örebro, men är flexibel på både tid och tur...Ring 0705324219...

happyride örebro.
Någon som vet hur det ser ut i Kilsbergen runt Ånnaboda nu i dagarna? Förra helgen var det ju pulka-premiär i backen vid restaurangen. Är hela bergen snötäckta nu eller?

Går det att cykla där, typ Bergslagsleden Suttarboda > Blankhult?

happyride örebro.
Jag kan tänka mig en tur på söndag, kanske en repris av när vi körde banvallen ut via Lannafors och upp till Suttarboda via Limberget, BSL till Ånnaboda och vidare hemåt norr om Tysslingen.

Detta sagt utan kunskap om hur tusan det ser ut i bergen.

Tänkte dra vid 11-tiden.

happyride örebro.
Jag är intresserad, men kanske skulle man fokusera på grusvägar? Stigar är hala och blöta. Blir man blöt om fötterna så fryser man...

Banvallen-Lannafors-Storstenshöjden-Runt Falkasjön-Mattstabacken-Tysslingen är ett annat förslag?

happyride örebro.
Hänger gärna på en runda, men kan nog inte före 12. Är i Kristinehamn och tänkte åka hemåt imorgon bitti, men blir hårt att bara körklar till 11, lär bli utgång ikväll...

happyride örebro.
Jag är inte så mycket för grusvägar, det är ju bara transportsträcka till en blöt och hal stig... :)

--> Kl. 12.00! Karlslunds motionscentral <--

Banvallen > Lannafors > Limberget > Suttarboda > Ånnaboda > Örebro via norr om Tysslingen.

Fika i Ånnaboda?

happyride örebro.
Många bud nu... 12 vid karlslund låter enklast, jag är där då!
Om det inte är allt för jävligt väder vill säga.

Senast redigerad av en moderator:
happyride örebro.
Trevlig tur idag.
Här kommer den obligatoriska rutt bilden.
MTBnnaboda2008-11-09.jpg ht=517

happyride örebro.
Ja det var en riktigt trevlig tur. Sjukt bra väder, särskilt med tanke på att det kom ösregn och storm precis när cykeln var tvättad och klar!

Eknor - hur långt blev det på mätaren?

happyride örebro.
Någon som är sugen igen på söndag, 2008-11-16?

Vädret ska bli bra om prognosen slår in.

Jag kan tänka mig något av en repris av söndagens rutt...

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp