Happyride Säter

Eddiemannen

Ny medlem
Happyride Säter
Bra uppslutning i Lördags, 15 pers kom till torget i Säter för att trampa in den nya säsongen med Happyride Säter.
40km i blandad terräng och med ett välkommet lugnt tempo tog vi oss runt i skogarna i och omkring Säter och Gustafs.
Tack alla glada mtbare! och tack Steven för bra guiding.

Nu på måndag kommer vi att köra igång den så kallade gubbcyklingen, med lite ändringar i programmet kommer vi att starta från Cykel & Motor kl: 18.15 alla måndagar och torsdagar, men håll gärna lite koll på Happyride Säter i fall det skulle bli några ändringar.
Ikonen och mtblegenden Steven som har varit en rollfigur i gubbcyklingen kommer inte att ha tid att leda oss alla dagar i sommar men vi hoppas på ett gott samarbete i gruppen för att kunna hitta en och annan bra stig ändå.
Så vi ses i morn Måndag den 25/4 kl: 18.15 vid Cykel & Motor Säter, parkering finns vid Karl-Hedin på andra sidan riks 70an.
Ha de gött så länge, Med vänlig hälsning, Timo

Happyride Säter
Även fast man cyklar runt i närområdet när Steven guidar, får man som vanligt köra stigar man aldrig sett tidigare. Det blir inte bättre än så. Bäst helt enkelt!

Kunde tyvärr inte hänga på igår.

Happyride Säter
Hej,
Läste att ni sett varg, fick 2st framför mig för 2 veckor sedan. Grusvägen ner mot Aspnäs efter att man kört skidstugan-Backus.
Några dagar senare i närheten höll jag på och krocka med en vildsvinsfamilj!

/Lars

Happyride Säter
Inget vargmöte än, men en älgko med kalv korsade stigen ca 10-15m framför mig igår när jag körde utför Dalsbyberget. Tacksam för att jag inte blev nertrampad.

Tillbaka
Topp