Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag skulle tycka det vara roligt att hänga på, har aldrig varit med på någon "HappyRide" innan. Hur kommer "rutten" att se ut, Torrekullaleden? Jag kan ha svårt att hinna till 1200 men bor i Billdal så jag kanske skulle kunna möta upp er på vägen?
Torrekullalleden ja det är planen bara följa den motsols. Svårt att säga när vi skulle vara i höjd med billdal kanske om vi drar upp till årekärr men det tar nog en timme isåfall.
Stenmark "annat inplanerat" berukar betyda: Shopping med tjejjen (mata henne med grejjer över dörren till provbåset) eller storstädning. Kan du vara lite mer specifik?
Går det bra om en total nybörjare hakar på? Har snokat runt här på forumet
ett tag nu efter att åter ha skaffat cykel och börjar komma in i det här
med att cykla igen... (8 år sedan jag ägde en cykel senast...)
Men klart du ska med Plumse (fasen va trött man blir på alla halsar)
Frågor vi ställer oss idag.
1. Kommer detta bli årets bästa tur? (I konkurrans med "gbg goes to hellas" och Kinnekulle)
2. Kommer alla komma tillbaka eller kommer ett eftersök att behöva arrangeras?
3. Vilka kommer ligga fram och flåsa? Jag gissar på Protocol, odbro och Plumse?!
4. Vem kommer punka först? Denna rundan är ju känd för sina punkor...
5. Hur många bli vi. Jag uppskattar det till 15 pers.
Oscar skrev:
-------------------------------------------------------
> 3. Vilka kommer ligga fram och flåsa? Jag gissar
> på Protocol, odbro och Plumse?!
Nu när jag bara hinner cykla en gång i veckan är det garanterat att jag kommer ligga längst fram,sån jävla abstinens i veckorna.
Hoppas det inte står en hel skolklass och bevakar ingången till spåren. Sitter en förbjudet att cykla skylt där. Vilket liv det blev på alla små barn vars lärare hade tvingat alla av sina cyklar.