Happysar från Gävle

• Trådstartare Trådstartare NickeB
  • Start datum Start datum
N

NickeB

Guest
Happysar från Gävle
Har sammanfattat en lista på oss från Gävle:

konsnablius
Juha
glennsa
Deimos
Jonte
viper
Daniel_E
Mr.Skalman
Bensu
Roadrunner
P-non
mankis
Vilde Ville
Mohawk
erka
PPTG
Cyklisten
Jossa
Adam7125
Fritz
fedde
2-barnspappan
laserfox

Har jag glömt nån?

Senast ändrad:
Happysar från Gävle
vi är ju ett rejält gäng! de skulle va skoj om man kunde ta nån tur med hela gänget! fatta viken invation vi skulle kunna gö!! :)
två barns pappan=konsnablus.. han ä lite busig och har flera namn! ;)

//frambroms fenomenet
ps. gästrike cup nu på ons

Happysar från Gävle
2-barnspappan är 2-barnspappan och ingen annan *S*

Visst skulle det vara kul med en rajd! jag har ju tränat en gång på en månad nu så jag känner mig stark.

Happysar från Gävle
Nä fan, blanda inte ihop mig med någon jäkla 2-barnspappa... :-)
Iofs så är ju även jag 2-barnspappa. Fan glennsa du verkar ha rört ihop det ordentligt... :-)

/niklas

ps. på onsdag ska jag välta dig (glennsa) i starten på gästrikecupen precis som vanligt. :-) ds.

Happysar från Gävle
Jag ligger också i hårdträning.......har inte rört cykeln på en månad......inte motionerat alls faktiskt...

Happysar från Gävle
mankis skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag funderar på att rammla i vägen för er allihop
> :-)

Ja det gjorde du ju så fint förra gången... :-)

Happysar från Gävle
ok.. mitt fel! :) jag tror det hela börjar klarna nu.. he he..
kan vi inte göra så att på nästa happy så sätter vi på oss namn lappar på ryggen där nät namnen står?
:P (halft säriös)

hej hopp. //glennsa

Happysar från Gävle
Jag har cyklat 5 ggr i år och inget alls på fem veckor (har bl.a haft lunginflammation) så
nu är man rejält hårdtränad.. :-)

En väldans lugn och avslappnad happytur kanske man kan vara med på om det skulle bli nåt..

Happysar från Gävle
Mohawk.. Jag är oxxå på topp.. magsjuk i 5dagar.... känns som man skall kunna köra vätten runt på ca1 timme ............................... o 14dagar

Happysar från Gävle
Rejäl magsjuka tar på krafterna.. Fem dagar låter verkligen rejält.

Hade vinterkräksjukan i vintras.. Klarade inte av att släpa mig tillbaka till sängen mellan uppkasten utan sov på badrumsgolvet. Tur man har golvvärme.

Lunginflammationen med 40 graders feber var inte så pjåkig den heller.
Hade inte tagit mig upp på cykeln i det läget.

Näe man får hoppas på bättre lycka nästa säsong.. :-)

Happysar från Gävle
Ha!
Jag var ut igår, första turen på 6 veckor.
Ryggen kändes ganska okej, men benen svarade dåligt = otränad.
Men kondisen fanns där. Cyklade en hel mil. WOW.
Dock tappade jag hela vevparti efter 2 km !!!!
Hade tydligen glömt att skruva åt......efter diverse letande efter "knäpp-ljud".
Hittade dock skruven, bara att skruva fast igen......och köra.

Happysar från Gävle
Luftade Gianten idag för första gången på evigheter, Smörnäs tur och retur och det var tungt!
Jag är med i helgen om tiden passar en småbarnsförälder.

Håll tummarna för "Roadrunner" i Punkt GP i morgon, Tema Mälarenergi och Cykecity CK är några av motståndarna.

Happysar från Gävle
Måste ha fått nån sinnesförvirring av denna magsjuka.. har plockat ner skogstrampen i smådelar... så jag står över... är fortfarande förvirrad....

Happysar från Gävle
Jag är nog gärna med om tiden passar med familj och jag fått ihop cykeln ordentligt, men det ser lovande ut. Då är jag nog väldigt sugen på komma ut och testa.

Happysar från Gävle
Jag föreslår lördag vid ca 12-tiden.
Ca 2-3timmar eller något sånt.
Inte GP eller maxpulsframkallande körning är ett önskemål.

Happysar från Gävle
Tyvärr kan jag inte medverka. Inte nog med att jag borde köpa nytt bakhjul (lagren i navet är slut), men jag har feber och hosta och mår riktigt kasst.

En annan gång!

/Daniel

Happysar från Gävle
Jag vet en bra plats, Umeåker travbana. Det kommer iaf att vara vart jag är på väg på Lördag :-)

Men det är iofs för tempo på racer. Kan ju inte ens följa med på Gävle-Happy-tours nu när man inte har nån skogshoj, men i slutet av september blir det en CX så då kan det bli lite i skogen igen iaf.

Tillbaka
Topp