Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Haha, jag tror inte du ska oroa dig för att Pila skulle vara för platt.
Trekjan sa:Vore bra om det fanns både flow och stök.
Kikat lite youtube klipp.
Röda på Alp d Heuz såg rolig ut/varierande.
Tycker även Livigno såg fint ut.
Pila verkar lite platt tyckte jag.
Så typ ngt m Alp d Heuz, lite Livigno och lite stök vore kul att hitta. Inte sönderbromsat.
Kung Stalle sa:Morzine är utan tvivel det sämsta stället jag varit och cyklat på. Det är gärvt, grävt och grävt om man åker efter de pistkartor som finns. (Sen finns det en och annan avstickare men de är svåra att hitta och definitivt inget som står med på några pistkartor). Så är Lilla Blå, Flinbanan och Shimano era favoriter så åk till Morzine. Är ni som jag som gillar Bräckebäcksleden och Tjärnis... åk INTE till Morzine.
En dag i Morzine: brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp, brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp. Bärs.
Sen är det ju alltid trevligt att cykla.
Stalle
Kung Stalle sa:Det finns massor med fantastiska cykelresemål i vår värld. Morzine/Les Getz osv... är inte ett av dom.
Stalle
Raggamuffin sa:Finale går bort i år, ska hälsa på familjen hemma i Schweiz så det får vara i "närheten".
Örjan Lax sa:Raggamuffin sa:Finale går bort i år, ska hälsa på familjen hemma i Schweiz så det får vara i "närheten".
Sehr schön.
Ja, jag ser sjön.
stenmark sa:Någonstans här på interwebz finns väl en RR från H. när han och sin bättre hälft körde på stigar runt Visp.
jofahjalm sa:La Thuile har inget lättåkt, även om jag tycker det är asgrymt. Vill man ha maskinbyggt och lättåkt så finns det massor i PdS, samtidigt som Morzine är rätt trevligt även för dom som inte bara är intresserade av cykel. Bikeparkgrejerna i Les Arcs är i ännu sämre skick än det i PdS.
Kung Stalle sa:Ja fast om jag ändå måste ut å leta... då kan jag ju åka vart som helst i hela världen.
Det jag försöker säga är att åker man i Morzine så kommer man hamna i ovan nämnda brejkbumps, böööööörm, hopp, brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbu
Om man då inte har en guide eller på annat sätt hittar till de gömda godiset. Dvs det som jag tycker är godiset. Dvs lite brötigare.
Och ja, jag har åkt Piss Lizzard och vare nu heter. Samt lite annat uppsnokat på Avoriaz-sidan. Och det var ju spexigt men inget som rättfärdigar ett återbesök.
Det finns massor med fantastiska cykelresemål i vår värld. Morzine/Les Getz osv... är inte ett av dom.
Stalle
rix sa:Kung Stalle sa:Ja fast om jag ändå måste ut å leta... då kan jag ju åka vart som helst i hela världen.
Det jag försöker säga är att åker man i Morzine så kommer man hamna i ovan nämnda brejkbumps, böööööörm, hopp, brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbumps, brejkbumps, böööööörm, hopp,brejkbumps, brejkbu
Om man då inte har en guide eller på annat sätt hittar till de gömda godiset. Dvs det som jag tycker är godiset. Dvs lite brötigare.
Och ja, jag har åkt Piss Lizzard och vare nu heter. Samt lite annat uppsnokat på Avoriaz-sidan. Och det var ju spexigt men inget som rättfärdigar ett återbesök.
Det finns massor med fantastiska cykelresemål i vår värld. Morzine/Les Getz osv... är inte ett av dom.
Stalle
Har cyklat på rätt många ställen i Europa, t.ex. Andorra, Livigno, Pila, Avoriaz, Chatel, Les Gets, Morzine, Chur, Lenzerheide, Finale Ligure, Gardasjön, Comosjön, Åre, Järvsö, och i min mening så är Morzine absolut en av de bättre, iaf om man gillar köttiga DH-banor, sen är det som sagt inte mycket som är uppmärkt i Morzine. Till skillnad från Järvsö t.ex. där varenda meter cykelled är uppmärkt.
Luthman Photography sa:rix sa:Kung Stalle sa:Ja fast om jag ändå måste ut å leta... då kan jag ju åka vart som helst i hela världen.
Stalle
Har cyklat på rätt många ställen i Europa, t.ex. Andorra, Livigno, Pila, Avoriaz, Chatel, Les Gets, Morzine, Chur, Lenzerheide, Finale Ligure, Gardasjön, Comosjön, Åre, Järvsö, och i min mening så är Morzine absolut en av de bättre, iaf om man gillar köttiga DH-banor, sen är det som sagt inte mycket som är uppmärkt i Morzine. Till skillnad från Järvsö t.ex. där varenda meter cykelled är uppmärkt.
Ska man mtäa saker med turistmått är väl kanske det en av de saker man får ta med i beräkningen. Det spelar ju ingen roll om det finns skitmycket awesome cykling om det inte går att hitta den utan specialguide som kan det hemliga handslaget med de två getterna som vaktar ingången till stigarna. Ffa inte om man åker till en bike park. Då förväntar iaf jag mig att man märker upp sånt man får cykla.