Har någon sett min slaskjonne?

Noxter

Ny medlem
Min vintercykel blev stulen igår natt(4/10 - 5/10) i Halmstad. Omnågon ser den någonstans så är det bara att höra av sig till mig eller farbror blå med en gång!
Antar att all lull-lull som pakethållare, tuta och skärmar plockas av, men hojjen är ett ihop-plock så den skiljer sig en aning ändå.
Komplett utrustningslista:

*Polerad Aluminium ram med dekalerna Victory (gjort dem själv så det finns inte många...)
*RockShox Judy SL gaffel
*Ritchey Rizer Pro styre
*Itm 330 styrstam (utan logga dock...)
*Selle Italia Oktavia sadel (svart)
*Carbon-look sadelstolpe (i alu)
*Deore skivbromsar
*Deore nav (bak sliver, fram svart) 36hål
*Mavic 717 fälgar, Svarta (för fälgbroms)
*Schwalbe däck (Black Jack light fram, Racing Ralph UST)
*Svart kedjespännare (kommer inte ihåg märket, köptes på evalds)
*Shimano XT vevar från -99 för fyrkantsaxel
*Shimano 535 pedaler

Det sitter olika akivor fram och bak också. Bak är den vanliga Deore skivan fram sitter en XT skiva.

Bilagor

• DSC00031.JPG
    DSC00031.JPG
    105.1 KB · Besök: 20
Fan vad tråkigt, verkar vara rätt mycket stölder i stan just nu, skall hålla ögonen öppna när jag är ute och rör på mig, var blev den stulen nånstans???

Alltid lika tråkigt att bli av med hojpan, beklagar förlusten.

Men allvarligt, det kan väl inte vara så svårt att hitta en blind buse i Halmstad, det kan ju statisktiskt sett inte finnas så många? Lucka till!

På nyhem, utanför studenlägenheterna. Den stog låst i cykelstället (lite klantigt att inte ställa in den iofs men ibland så tar latsinnet över...)

Men nog måste du specificera vad det är för vacker tuta på sturet, häh, sött. och jag är inte ett dugg nykter.

Jag hoppas då det går bra. Det är inte omöjligt att få tillbaka en cykel i samma skick och komponenter som när den försvann, jag vet.

Problemet var att den var låst så det är nog knappast någon som "lånat" den (dvs behövde fylle-skjuts hem) FÖr att specificera extra noga så sitter det 2 drev fram...

Tillbaka
Topp