Hårda data om vajerdrag – DrivetrainBuilder.com

bekväm grop hejdå

Aktiv medlem
Ni måste se denna hjälte som börjat mäta vajerdrag osv på olika växelreglage, bakväxlar och kassetter

Hemsidan:

Tänk om vi helt slapp killgissa om det här i fortsättningen, vilken befrielse.

Bikegremlin har det mesta i den vägen men i textform för den som vill läsa datan istället.
det är inte alls på samma nivå, det är precis all den där mer eller mindre halvsanna infon som den här personen vill ersätta med nåt bättre.

det är inte alls på samma nivå, det är precis all den där mer eller mindre halvsanna infon som den här personen vill ersätta med nåt bättre.
Jag har bra erfarenheter av bikegremlins data som korrekt och inte halvsanna, de verkar gjort ett bra arbete med att mäta i verkligheten. Vad får dig att säga deras mätningar resulterat i halvsanningar?

Vill inte kasta sten på Bikegremlin då de verkligen har gjort ett hästjobb och erbjuder en bra resurs. Men ska bli kul att följa det här nya projektet som attackerar problemet lite mer vetenskapligt i mina ögon. Ser fram emot att fler prylar ska dyka upp på hemsidan :)

Vill inte kasta sten på Bikegremlin då de verkligen har gjort ett hästjobb och erbjuder en bra resurs. Men ska bli kul att följa det här nya projektet som attackerar problemet lite mer vetenskapligt i mina ögon. Ser fram emot att fler prylar ska dyka upp på hemsidan :)
tack, jag höll på att tappa allt hopp om mänskligheten, efter att plötsligt och oväntat fått lite hopp av att upptäcka denna booth.

Tillbaka
Topp