Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte H30 va? Måste varit en H10 eller LTD?Tja, jag övervägde att köpa den för 19 i höstas.
Hugg en snabbt som tusan innan det tar slut.
Ja, det var till och med en till ht åkare med. Så två representanter tillslut även i Falun. ?Starkt jobbat, tur det finns iallafall en hårding där ute som förvarar oss med udda läggningar.
Tack! ? jag är nöjd med min insats, men kedjan hoppade en liten bit efter starten på ss4 så där tappade jag några sekunder och ss3 hade jag svårt att hitta motivation för att trampa på hårt så den rullade jag mest ner bara, men lyckades istället ta bra linjer.Såg dig dra iväg ett par gånger när jag stod i kö till start.
Du hade klart bättre fart än mig på sträckorna, grymt kört!
Inget rejs på HT, men den fick komma ut och leka igår iallafall.
Första gången jag tog HT till Görväln, som jag fått för mig är för stenigt, (började hänga där precis efter jag skaffat fullgung) men det var ju såklart bara kul.
0 st islag med klingan, trots ocyklingsbart lågt brittiskt BB.
Men, nu är det ju tyvärr mörkersässong på riktigt.
Hur gör ni andra för att få fast batterier på HT's, kanske främst ni med smala stålramar?
Det halkar runt rätt bra i allt skumpande.
Kanske går å stoppa batteriet i en sån där trendig enduro-schnodd som alla ska ha nu för tiden?Inget rejs på HT, men den fick komma ut och leka igår iallafall.
Första gången jag tog HT till Görväln, som jag fått för mig är för stenigt, (började hänga där precis efter jag skaffat fullgung) men det var ju såklart bara kul.
0 st islag med klingan, trots ocyklingsbart lågt brittiskt BB.
Men, nu är det ju tyvärr mörkersässong på riktigt.
Hur gör ni andra för att få fast batterier på HT's, kanske främst ni med smala stålramar?
Silvertejp innan jag köpte ny med batteriet i lampan.Men, nu är det ju tyvärr mörkersässong på riktigt.
Liten ramväska, så har man plats för transportcyklingsjacka och +ANNAT också. Nu har jag bytt väska till en som sitter längre bak, mot sadelröret, men principen är samma. Nackdelen är att batteriet kan skramla runt i väskan istället, om man inte fyller den med något (jackan till exempel).Hur gör ni andra för att få fast batterier på HT's, kanske främst ni med smala stålramar?
Det där är typ precis vad jag skulle vilja ha, rem till både övre och undre röret.Liten ramväska, så har man plats för transportcyklingsjacka och +ANNAT också. Nu har jag bytt väska till en som sitter längre bak, mot sadelröret, men principen är samma. Nackdelen är att batteriet kan skramla runt i väskan istället, om man inte fyller den med något (jackan till exempel).
Visa bilaga 580928
Hur blev vikten?Spännande se om det duger som framtida framdäck nya forekaster. Visa bilaga 581370
918gramHur blev vikten?
Tack. Några futtiga gram mindre än mina Dissector, men man är ju lite nyfiken på hur mönstringen känns.918gram
Om det inte är skillnad i vikt får man ju hoppas att det i a f rullar bättre, annars har jag svårt att se vitsen… Om så är kan ju Dissector/Forekaster F/B bli en lite greppigare kombination än Dissector/Rekon ?
Är det i Dual eller 3C?Spännande se om det duger som framtida framdäck nya forekaster. Visa bilaga 581370
Är det i Dual eller 3C?
Jag är 0% förvånad? :pDet vanliga hjulet gick fälgen sönder på i Falun.
Haha, ja den tävlingen åt ett gäng fälgar ^^Jag är 0% förvånad? :p
Nu när jag tänker efter så var det en ovanligt stor del av publiken som bankade på lösa fälgar.Haha, ja den tävlingen åt ett gäng fälgar ^^
Jag vet faktiskt inte vilken sträcka det var. Upptäckte det först när jag hängde upp cykeln på bilen och skulle åka hemåt. Fälgen är inte helt trasig utan "bara" en större buckla. Men gissar att det var mer mot slutet än av början av loppet för annars hade jag nog märkt av det innan dagen var över.Nu när jag tänker efter så var det en ovanligt stor del av publiken som bankade på lösa fälgar.
Dom kanske hittas naturligt längs stigarna där :p
Var det sträcka 5 eller 8 som tog din?
Jag gör 1,9 bak med korv på fs.. Det låter ända ding ding ding jämt och ständigt ?1.2 :O
Jag vågar inte gå under 1.7 bar baktill på HT'n :p
På en SS står man ju mycket. Långt slag på gaffeln blir jobbigt så skulle inte vilja ha mer än 120 (jag kör stelt). Låter som en Pipedream Sirius eller Santa Cruz Chameleon. Ragley har jag dålig koll på.om man ska köpa ht ram för singlespeed-bygge, vad ska man ha? 120-140mm slag, korta kedjestag, kort sadelrör, gärna stål eller alu. har 29tum boost-hjul till övers så vi utgår från det?
hade en piglet förut och den trivdes jag på.. ska man köra på ragley igen kanske?
ös på med ram-alternativ!
På en SS står man ju mycket. Långt slag på gaffeln blir jobbigt så skulle inte vilja ha mer än 120 (jag kör stelt). Låter som en Pipedream Sirius eller Santa Cruz Chameleon. Ragley har jag dålig koll på.
Chameleon verkar gå att få tag på här, https://www.gocycle.de/a.php/shop/g...eleon-29-Aluminium-Rahmen-Golden-Yellow-Gr-L/Sirius ser fin ut!
Sadelrörsvinkeln i geometritabellen verkar dock vara fel. Det står 77,5 grad, men jag mäter 73,5 grad. Det blir 75 grad med sag, som är inte helt modern, men ok för mig.
Chameleon är också bra, men verkar vara svårt att få tag i och dyr. Vet inte hur mycket nya ramen väger, men gamla var inte lättare än en fin stålram.
Färgmatchat å allt!Bröt-ht bröderna ute på premiär runda polarens nya britango. Visa bilaga 582538
Bröt-ht bröderna ute på premiär runda polarens nya britango. Visa bilaga 582538
Yes L . Han är 186Riktigt fin!
Vilken storlek är Britangon? L?
Customfärg? Riktigt fin. Älskar min Britango.Bröt-ht bröderna ute på premiär runda polarens nya britango.
Yes det är färgen från sardinen ??Customfärg? Riktigt fin. Älskar min Britango.