Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte fåglar heller, fast de borde vara det enligt vissa.Kid1000 sa:Sälar är inte rakade.
staine sa:Jösses vilka svepskäl! :D
hm sa:Du har väl inga hår på fötterna?
Flytta upp den linjen bara ...
Jimel sa:hm sa:Du har väl inga hår på fötterna?
Flytta upp den linjen bara ...
Eh joo det har man #hårig
Kid1000 sa:Sälar är inte rakade.
AX3L sa:Titta på de två-tre främsta anledningarna (vad jag hört) till att cyklister rakar benen:
- Det underlättar vid massage, och massage av benen är rätt trevligt när man ska köra nästa etapp av touren efter att redan kört 10st innan.
- Skador läker bättre. Har du hår som kommer in i såret blir allt mer nasty. Och det finns två kategorier av cyklister, de som har ramlat och de som kommer att ramla.
- Luftmotstånd. Sägs av vissa marginellt, av andra göra stor skillnad.
Fundera på varför du gör det och anpassa därefter.
Tror nog du kan få det utfört gratis om det får bli ett reportage på happy med foto och film - och vaxning istället för rakning.Luthman Photography sa:Nej, jag har inga planer på att raka benen. Jag har gjort det förr och visserligen var det lite mysigt, men med min behåring skulle det krävas en praktikant, eller trädgårdsmästarlärling, anställd på 50% för att hålla efter.
NLC sa:@Crocko - man vänjer sig ;-)
Crocko sa:NLC sa:@Crocko - man vänjer sig ;-)
Är inte helt övertygad att det är något som är värt att offra för många suffer points på, men vem vet när jag börjar skrapa färgen från kolfiberramarna så kanske jag överväger att hitta den sista watt och gram besparingen med hjälp av gillette, konstigare saker har hänt.
roskai sa:Varför raka benen? Bästa sättet att gå ner i vikt är ju att duscha efter en lerfest. -1 kg lera på en kvart.
Rolling on the floor laughing my f*cking (firetrucking) touch.. OFF?26er sa:Henrik_E sa:polarbjörn, är det en isbjörns kompis?
ROTFLMFTOFF!
AX3L sa:Rolling on the floor laughing my f*cking (firetrucking) touch.. OFF?26er sa:Henrik_E sa:polarbjörn, är det en isbjörns kompis?
ROTFLMFTOFF!
emmer sa:Tror nog du kan få det utfört gratis om det får bli ett reportage på happy med foto och film - och vaxning istället för rakning.Luthman Photography sa:Nej, jag har inga planer på att raka benen. Jag har gjort det förr och visserligen var det lite mysigt, men med min behåring skulle det krävas en praktikant, eller trädgårdsmästarlärling, anställd på 50% för att hålla efter.