hehe..

• Trådstartare Trådstartare DriveoN
  • Start datum Start datum
D

DriveoN

Guest
hehe..
Okej som ni vill skit i mitt forum !!! Men paja det inte iaf !!!

Tänk vad alla är snälla här 2 sidor bara med negativa kommentarer!!! aaa.... dem som kan säga att det här är happy är nog konstiga.... Neee nu fattar jag ni är bara avundsjuka.... men nu ska jag lämna er ifred bara för att ni är lite små (dampiga) sen du som sa att du inte mobbade mig kan hoppá i sjön för det är just det du gör!!!!

hehe..
Kaijan skrev:
-------------------------------------------------------
> Med den inställningen lär han inte värva många
> härifrån
>
>
>
>
> 0 dag kvar!!Äntligen!!!
> Det här musiken snurrar i min dator nu

DU !!!! KAN INTE DU BARA HÅLLA SKÄFT!!!!
JAG E SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DIG DU BARA VILL JÄVLAS !!!!
ohhh mitt forum är så sött och så vackert :=)

hehe..
DriveoN^^ skrev:
------------------------------------------------------
> > 0 dag kvar!!Äntligen!!!
> > Det här musiken snurrar i min dator nu
>
>
> DU !!!! KAN INTE DU BARA HÅLLA SKÄFT!!!!
> JAG E SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DIG DU BARA VILL JÄVLAS
> !!!!
> ohhh mitt forum är så sött och så vackert :=)

Nu är verkligen gränsen nådd,du får sluta genast med din hemska attityd! Tänk på vad du säger nu !
VÄX UPP !!!

hehe..
smack skrev:
> trevlig kille ..många kompisar?

Troligen mer än er tillsammans!!! så justa ni är!!!

hehe..
nån som har en dålig dag...jag skulle rekomendera att du tar och sover på saken och läser igenom tråden igen imorrn när du är pigg och har käkat så du inte är så kinkig :)

hehe..
Egentligen orkar jag inte men...

Ta det lugnt nu. Du ska ha credit för att du jobbat med ett forum, det är inget snack om det.
Men tänk efter lite nu, tänk på hur du själv har agerat.
Du postade på happy om ditt nya forum. Efter 17 minuter och 9 inlägg flippar du ur fullständigt. Inget utav dessa 9 inläggen var vad jag skulle kalla något påhopp. Snarare lite ifrågasättande. Men du har noll i tålamod och drar på stora släggan och gapar och skäller direkt. Det är INGEN god ton. Jag måste säga att du sköt dig själv i foten. Jag hade som sagt troligen tittat in och kollat upp forumet. Men just nu känns det inget roligt.
Kämpa på med forumet, ge inte upp, ta kritik sakligt och med glimten i ögat så löser det sig :)

Så, nu var det sagt. Punkt.

hehe..
DriveoN skrev:
men nu ska jag lämna er ifred bara för att ni är lite små
> (dampiga) sen du som sa att du inte mobbade mig
> kan hoppá i sjön för det är just det du gör!!!!

ok

hehe..
DriveoN: du kommer här och börjar vända upp och ner på sveriges största mtb-forum. Det innebär att ditt forum inte kommer få ett så bra rykte eftersom sånna saker sprids snabbt även till andra forum. Så vad du borde göra är att be om ursäkt för din förjävliga attityd och ta åt dig av den kritik du fått.

hehe..
du.. bara en liten fråga... du vet väl att cjb.net har gränser för antal MB upp och nedladdat per dag? Du kommer kanske kunna ha max 100 besök varav kanske 50 pers skriver ngt. Sen är gränsen uppnådd....

hehe..
Sam skrev:
ignorera denna diskussion! inte värt det liksom.

Ja, jag insåg det nu, det hände en del medan jag skrev mitt första inlägg i denna tråd.
Okontaktbar är bara förnamnet. Dubbel-punkt alltså och hädanefter ignore vad gäller badminton_ugglan92.
End of story.

Senast redigerad av en moderator:
hehe..
Kan ni inte vara lite trevliga på det här forumet eller?!?!

Ni kanske kunde svarat lite snällare typ: Vad roligt att nån gör ett forum !

Men ni: Jaha har du gjort ett forum? vad fan ska jag med det till ? USCH vad fult det vad !!

hehe..
jag tyckte ni hoppade på mig och sa "vad värdelöst"
Men iaf vi kommer ingen vart...

SLUTA SKRIV I TRÅDEN SÅ DEN FÖRSVINNER!!!

hehe..
Tycker själv att forum med avatarer , smiley's mm är enbart jobbiga att läsa...
Ett bra (dåligt?) exempel är swebikers forum.
Dessutom om citat funktionen brukas flitigt får man scrolla som fan bara för
att hitta...

Bosse sade: blabla bla

Kenta sade: blä blä blä

...Ett så här långt svar , längst ner.

Och det är inte lite iriterande.

hehe..
Oscar visade sig ju faktiskt vara en ganska rolig prick, trots en lite skum inställning med knepiga inlägg i början. Han var/är aldrig direkt otrevlig.

Ooops! Please forgive me, nu får jag väl fan för att jag råkade bumpa upp och blåsa liv i tråden igen...

Dö, tråd...dö!
Rossel, rossel...host...rossel.........urk...
(där ströp jag tråden)

hehe..
Men kan ni inte bara sluta eller hade ni tänkt slå förra rekordet med 3 sidor :P

aja förlåt om jag skadat nån eller nåt.. hejdå nu går jag och lägger mig GÄSP...! :)

hehe..
"Regler är på väg hinner bara inte skriva ner det just nu..."

Nej, han verkar ju vara fullt upptagen med att ragga nya medlemmar.
Mycket affärsmässigt.

hehe..
En forumskapare borde rimligtvis begripa att sätta rätt rubrik på trådar. "hehe.." kanske skulle handla om lustifikationer. Fast vid närmare tanke är det en aning tragikomiskt.

hehe..
DriveoN, du är ju jätteduktig som har gjort det där forumet! Jag var inne en stund på ditt forum och tyckte det var väldigt fint! Det var inte så mycket skrivet där just nu men det kommer, man måste ha tålamod. Lycka till!

Tillbaka
Topp