Hellas i helgen

Simon

Ny medlem
Hellas i helgen
Som Mathias skrev i en annan tråd (Hellas ikväll?) ska vi kanske starta en ny tråd så flera ser den. Jag är ledig o sugen på hoja i helgen, både lördag o söndag passar mig (gärna båda ;). Vill gärna ha sällskap.

Hellas blåa, gula, gröna vilken färg ni vill. Jag är inte snabbaste i världen men jag hänger med. Kom igen nu, kom med förslag om tider så kan vi ses antingen vid Hammarbybacken eller tennisbana. SJälv bor jag i Norra Hammarby hamnen så det kvittar för mig. /Simon

Hellas i helgen
Jag är gärna med, men har svårt att säga en tid. Jag ska till tandläkaren på lördag och vet inte hur jag mår efteråt. Posta eventuella tider här så håller jag utkik.

Hellas i helgen
Moraliskt svåt, när han är här bara över helgen!
Vore en annan sak om han bode här permanent!

Får se hur vi löser det här under 4 veckor i juli... men då kan han väl träffa kompisar ett par timmar.

Hellas i helgen
jag är på, bestämm tid och jag kommer.
det ända hindret jag har i helgen är att jag måste vara tillbaks ca 17,00 lördag

Hoppas detta blir av, ser fram emot en skön dag i skogen

Hellas i helgen
Inte fått så mycket respons om söndagen. Jag är vid tavlan vid hellas klockan 11.00 på söndag och det skulle var kul med sällskap. Kan inte kolla av tråden innan dess.

Hellas i helgen
Jag är sugen på att hoja hyggligt tidigt i morgon. Tänkt att jag skulle vara i Hells vid 10-tiden. Henrik, kör du bil dit? Om inte kanske Sörmlandsleden till Ältavägen kunna vara bra transport till Hellas. Bitvis ganska tekniskt och kul cykling. Mycket rötter...

Hellas i helgen
Ska cykla på söndag. Startar gärna från stan (Dr Spoke ?) eller Fredells så blir det inte så mycket landsväg. Har hela dagen fri men startar gärna tidigt.

Peter

Hellas i helgen
Simona, det där var inte snällt. Du vet att jag ska till tandläkaren 11:00 i morgon. Vilken tid som helst på hela helgen funkar men inte den.
Jag kan bara tolka detta som att du inte vill ha sällskap med mig i morgon..
Nå ja, du får väl åka sist alldeles själv då.

Hellas i helgen
Mohahaha, det ska ösregna imorn. Å jag å klonen kollar på Harry Potter på bio. Å mumsar gott!

Senast redigerad av en moderator:
Hellas i helgen
nej Markus sorry det var bara att jag har ingen koll på din tandläkar tid! För mig går det bra 13? 14? det verkar ändå som bara jag du o eventuellt Patrik eftersom de andra vill köra tidigt eller söndag. Vilken tid passar dig???

Hellas i helgen
bruse Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mohahaha, det ska ösregna imorn. Å jag å klonen
> kollar på Harry Potter på bio. Å mumsar gott!
Och? Det finns två saker som är viktiga i livet. MTB och barn. Skillnaden är att ungar pallar regn sämre än hojar, och att dom växer.
En cykel märker inte att du inte finns på plats.Ta en mysig dag med Harrry Potter, och kom igen med cykeln senare. Du har gott om tid

(själv ska jag hoja imorgon trots förebådat ösregn, bara jag blir klar hos tandis)

Hellas i helgen
Simona:
Säg 14:00. Då bör jag ha kvicknat till från bedövningen, hunnit hem, hämtat cykeln och bytt om.
Blir det senare ringer jag i god tid innan.
( en lång, lerig och fullständigt underbar Hellastur är precis vad jag behöver. Och jag ser det som en ära att få dela lera med dig.)

Hellas i helgen
Yes! Då säger vi det: kl 14 vid tennisbana. Jag bryr mig inte om lera och en lång hård tur i Hellas är precis vad jag behöver för att testa mina pedaler, mina nya reglage o bli på bra humör! Fango ;)

Hellas i helgen
ok då är det kl 14 vid tennisbana. De som vill o hinner får jättegärna va' med. Jag kollar tråden imorgon fram till 13 så vi vet om vi ska vänta på nån. Vi får hoppas att vädret är bättre än nu ;)

Hellas i helgen
Fango. Garanterat. Molto fango per Hellas a domani.
(jag ber om ursäkt för det här, jag hoppas få den här usla översättningen korrigerad imorgon)

Hellas i helgen
Solgudarna ler åt er. Jag vet inte om jag har möjlighet den här helgen men jag önskar er en kanondag!

Så här ska vädret bli på lördag på dagen:
af95eb2d9f1d51e9c3ee2124057af810

Det skadar nog inte att åka ut litet senare, det skulle bli ännu finare väder framåt kvällen. Det var mycket vatten i spåren igår så det skadar nog inte om det får torka upp litet. En vecka eller så! :-)

Hellas i helgen
Kaijan Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fan att man inte har ett bakhjul nu..Svänger förbi
> på racern ev å hälsar på dig Markus
Släng dig på racern, cykla till Årsta och låna en cykel av mig så kan du hänga med i Hellas.

Hellas i helgen
nej då snackade vi lördag. Vi blev fyra sen två gick (den ena inte direkt frivilligt hans växelreglage gick sönder) o vi andra två fortsatt. Totalt 5,5 timmar i hellas, geggigt men skitkul ;)
Men du SuperApe, imorgon söndag. Jag vill kl 11 precis som du skrev. Vi kanske kan ha två grupper en 10 o en 11. Kolla Hellas på söndag tråden!

Hellas i helgen
Japp, blev verkligen en toppentur.
Gröna från Nackamasterna till solsidan, och sen blå tillbaka. Tur att min bakväxel höll, det verkade som om jag skulle bli tvungen att ansluta mig till Singelspeed-träsket där ett tag när en gren hoppade upp och bet sig fast.. Men det gick att böja tillbaka, jag får väl maila Kona och beställa ett nytt bakväxelöra. Hoppas det håller i morgon.Tack Simon för den torkade frukten, jag är fullständigt övertygad om att du räddade mitt liv.

Hellas i helgen
åk inte ifrån single speedan fixar direkt när doktorn öppnar. tack för en härlig tur otroligt kul, simom du skall veta vurpan jag gjorde när jag och leo åkte tillbaks. vurpa fall omkullvältning total kortslutning men det hände, tyvärr inga kort på detta, kameran låg i min rygga

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp