Hellas i kväll 7 juli

Hellas i kväll 7 juli
Vi måste åka upp, eller är Stockom ner, o pröva på Hellasstigarna. Iofs lite off-topic. Men vi kom i varje fall ut i Lunsen, Uppsala, ett gäng på fyra, åkte Östunavägen o så Fredrik´s led o sedan Upplandleden rakt genom Lunsen, rast vid Fläktan, var helt underbart, torrt, snabbt, vacker kvällssol, när vi kom fram till Sävjaleden, kände vi att det var så kul att vi inte kunde sluta så vi fortsatte norrut och kom ut ur Lunsen vid Sävja o fortsatte sedan på gamla MTB-banan, och gångstigar genom djurgården. En härlig sommarkväll :) Bättre blir det inte.

Per

Hellas i kväll 7 juli
Hej alla Happyiter.

Sitter här framför datorn, lite sliten med ett flin i nyllet. Hellas turen blev grym! Äntligen en tur utan regn! Geggit i sänkorna men det börjar torka upp. Nu får det fasen sluta droppa från skyn! Två glada kanaljer dök upp, Perujocke och Henrik.Tack för en super trevlig tur grabbar! One of these days ska jag grejja den där jäkla backen slutet/början på gröna tror jag det är, vid badplatsen. I går bestämde sig min alu springare att kasta mig över styret........igen. #¤&¤%#¤#"!&¤%# också!!!!!

Ftrid!
Jilster

Hellas i kväll 7 juli
Super grabbar, en riktig kanon kväll i Hellas skogarna.
Nästa gång fixar du den, då står jag bakom och kollar linjen och kanske bara kanske försöker jag oxå.
Jilster tack vare dig fixade jag partier som jag inte skulle ge mig på om jag var själv i skogen, tack

Hellas i kväll 7 juli
Vill också säga tack. Jag somnade med ett leende av att klarat av saker jag inte gjort förrut. Jag är dock inte riktigt redo för den sista backen. Behöver nog lite mer träning och framförallt en stor portion mod!!

Hellas i kväll 7 juli
Tjena!
Jag läste era inlägg på forumet.
Jag hänger gärna med er nästa gång.
Vad är det för backe ni pratar om?
Kenneth

Tillbaka
Topp