Hellas imorgon (lördag?)

majk

Medlem
Hellas imorgon (lördag?)
Hej!

Ska in och hämta ny bromsbelägg på Dr Spoke imorgon, tänkte ut och höja runt Hellas sedan. Någon som vill ut och höja?

Jag vill få sovmorgon imorgon, kanske träff kl. 12 vid Hammarbybacken?

Någon som har förslag till tur? Kanske ut till något ställe där man kan ta lite lunch? Hade tänkt köra en lite längre tur, typ 3-5 mil.

/Mike

Hellas imorgon (lördag?)
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja vi minns ju strumpbytarpausen från
> survivalriden. Bruse - du var en nanomillimeter
> från att bli lynchad av mollo i det läget.

Komiskt berättade just om Bruses strumpbytar pause för en kompis, och så skrivs det om den här ;)

Hellas imorgon (lördag?)
Jag har inget emot att åka en aning snabbare än vanligt happytempo. Men tanken är inte att köra xc-svetto: det ska vara distansträning. Jämnt tempo, inte för många pauser.

Mike

Hellas imorgon (lördag?)
Inget.

Om man gör det under en fikapaus.

Men man fikar inte först, och sen när alla drar iväg kommer man på att man ska byta strumpor också.

Hellas imorgon (lördag?)
Om jag minns rätt tillfälle nu... Så aviserade jag önskemålet om strumpbyte i god tid. Men det kanske inte gick fram. Å nån fika vare väöl aldrig, var väl "trycka i sig nåt på 5 röda". Om jag som sagt minns rätt tillfälle. Har jag bytt strumpor fler gånger?

Hellas imorgon (lördag?)
Gången jag tänker på var under en korkek ute vid bryggan i Lövsta på väg emot Lion.
Och får guds skull får vi väl hoppas att du bytt strumpor mer än en gång?

Hellas imorgon (lördag?)
Hej,

Får tyvärr göra en Happy (på mitt eget tråd).. jag hinner inte; kanske tar jag en kortare tur senare istället. Sorry.

/Mike

Hellas imorgon (lördag?)
Va jävla mobbing! Jag vägrar tokköra i timmar med dyngsura strumpor och utan chans att få stanna å käka nåt. Byta strumpor skulle fler göra har jag märkt...

Jag snirklade iaf runt diag runt på Sicklaskiftet, första mtb på 3-4 månader, och jag överlevde!

Tillbaka
Topp