Hellas på lördag?

mickem

Ny medlem
Hellas på lördag?
Någon som är intresserad av "längre" tur i hellas på lördag?

Funderar på att likt turen förra helgen köra några timmar/mil i hellas på lördag.
Doch med förhoppningsvis lite färre pauser samt lite andra spår (förslag mottages gärna)?

// MickeM

Hellas på lördag?
Jag vill gärna hänga med men jag cyklar inte särskilt snabbt så ett lagom "Happytempo" skulle jag föredra. Skulle tro att ditt tempo är lite högre.

Tid?
Plats?

/Johan

Hellas på lördag?
Vad blir det för tid nu? Tänkte försöka hinna med ett par svettovarv nere på rudan efteråt.
Träffas vi vid golfen igen eller?

Hellas på lördag?
Jag ska ut i området imorrn, men mest snurra runt å cykla vilse å leta lite nya stigar. Så jag kommer å va så tråkig så tråkig så. Men vi kan ju alltid säga hej å vinka till varandra!

Hellas på lördag?
Jag är på, det kvittar för mig lördag eller söndag. Men snälla, inte för tidigt annars får ni släpa runt en trött och grinig Märstabo...

/Mike

Hellas på lördag?
Humm, vad tror folk om 10:00:ish hammarbybacken och 10:30:ish minigolfen då?

Sen gör inget om någon som hittar bra i hellas hänger med för jag kan säkert ta mig fram men är inte direkt flytande i hellas :)

// MickeM

Hellas på lördag?
Klockan 10 grejer jag utan allt för mycket ont.. vi ses vid Hammarbybacken. Jag ta nog tåget till Söder, kan bli lite förseningar men förhoppningsvis kommer jag i tid.

Hoppas också att någon som är lite mindre vilsen runt Hellas än jag är med...

/Mike

Hellas på lördag?
Jag kommer till hammarbybacken kl 10 (som teknolog anser jag att det är akademisk kvart) Jag har lagt till ditt (majks) mobilnummer.

Vi ses imorgon!

/Johan

Edit1: ditt telefonnummer majk:s

Senast redigerad av en moderator:
Hellas på lördag?
Jag ska bara cykla milspåret imorgon. Vågar mig inte på nån längre tur förrens såret läkt ihop helt.
Som Bruse skrev kan jag oxå vinka lite om vi ses :).
Ha en trevlig tur!

Hellas på lördag?
Ariel skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag ska bara cykla milspåret imorgon. Vågar mig
> inte på nån längre tur förrens såret läkt ihop
> helt.
> Som Bruse skrev kan jag oxå vinka lite om vi ses
> :).
> Ha en trevlig tur!

Men Ariel, det där såret är ju en liten baggis;)

/Max

Hellas på lördag?
Tack för lektionen - kul att få nåt att sikta mot! Jag återkommer till våren då förhoppningsvis tekniken hunnit bli lite bättre =) Får hålla mig till lite lugnare grupper tills dess... /Han som vände vid Sörmlandsleden

Hellas på lördag?
Inga problem Baby! Efter några vändor i skogen hakar du på oss hur lätt som helst!

Grumt skön tur med bra väder. Blev lite kallt när man stod stilla ett tag, men vi höll ju bra tempo så man hade oftast en bra kroppstemperatur trots lite kläder. Fortfarande lika goda mackor på kaféet i Alby!
Längtar iaf efter mina däck från CC när jag surfar ovanpå höstlöven :)

Hellas på lördag?
Sungam: WTB Timberwolf Race 2.5"
WTB016_1.jpg

http://www.cyclecomponents.com/cgi-...&visa=61-88&Sort=A.Beskr&Visn=Std&Kampanj_ID=

Hellas på lördag?
Jag överlevde också turen och nu är båda armbågarna lite skrapade efter två vurpor. Jaja sånt är livet. Lite lagom slut efter ett lite väl "lagom" tempo mot slutet. Men det fungerade. Kände inte för indianer och vita tillbax hem det var bättre att rulla landsväg.

MVH
Johan

Hellas på lördag?
tror inte att det är så farligt faktiskt, just nu är handleden rätt svullen o rörligheten i fingrarna e sådär.

har ju tur o sambor med en sjuksyrra, så jag borde klara mig bra =)

skumt att det inte kändes av alls medan jag cyklade, hann hem, duscha o packa upp innan jag noterade att det hade svullnat, tydligen inte bara huvet som e trögt =)

Hellas på lördag?
Sluta nu, snälla, jag klarar inte meeeeeer!

Feber och snuva och sovit hela dagen så
att dygnsrytmen är paj oxå:-((((((((((((((

Tillbaka
Topp