hellas på lördag?

mickem

Ny medlem
hellas på lördag?
Ingen som har lust att dra en lite sväng i hellas till helgen?

Funderade igår (då ju vädret var strålande) på om det inte vore dax för att se om skogen är kvar...

Lär väl bli lååångsamt tempo för min del... första:ish turen sen i höstas nångång...

Sen är det vinterdäck som gäller i skogen nu eller har det börjat töa även där?

// Vår-cykel-sugen-MickeM

hellas på lördag?
Jag körde på odubbade däck förra helgen det gick helt OK då det inte är någon is utan mer "sorbet". Dock kan ett bra möster rekomenderas. Var och när hade ni tänkt att träffas?

Jag är intresserad av att hänga på men jag vet inte om jag hinner. måste lämna hellas före 13... (hoppas det inte blir allt för sent ikväll)

MVH
Johan_

hellas på lördag?
Sitter dubbdäck på den nu så frågan är väl om man skall låta de sitta kvar eller om man skall montera på "sommardäcken"?

Samt tid vet inte exact, gissar att 11-snåret är det som är intressangt från min sida...

// MickeM

hellas på lördag?
Jag antar att dubbdäcken har lite bättre mönster än vad sommardäcken har. Sen antar jag även att du är lat (som jag) så låt dubbdäcken sitta kvar..

/Johan_

hellas på lördag?
Johan_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag antar att dubbdäcken har lite bättre mönster
> än vad sommardäcken har.

Check,

> Sen antar jag även att du
> är lat (som jag) så låt dubbdäcken sitta kvar..

Om du bara visste hur lat jag är... :)

// MickeM

hellas på lördag?
mickem skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Om du bara visste hur lat jag är... :)

Hänger detta ihop med att det är typ första turen i år? ;)

hellas på lördag?
Ptja, jag tar väl en tur iafl. så får vi se hur det går samt om någon dyker upp, kommer väl rulla förbi hammarbybacken 11:00 då (det är tidigt för mig :)...

// MickeM

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp