Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Den lilla fotbollsplanen vid Hammarbybacken kl 10.00 på lördag. Avfärd mot Hellas, möter upp Bruse. Blir det bra? Ta med dig frugan spindelbenen. Min följer med. Det blir en kortsväng för oss. Nej Bruse hon har ingen singelvän som kan följa med.
bng Skrev:
-------------------------------------------------------
> är det här ni menar, gps-muppar :)
> rt 90 lat long,0:N59.297200° E18.110486°
Du menar:
Latitud i decimal grader (negativ är syd): 59.2898721
Longitud i decimal grader (negativ är väst): 18.1598705
Swedish Grid Eastings: 1634181
Swedish Grid Northings: 6576698
Hmm, med bngs värden hamnar jag vid Hammarbybacken, visserligen fel sida av den, men inte vid Täby iallafall. "Rätt" sida (som jag antar kella menar) är alltså vid liften/parkeringsplatsen där det också ligger en liten fotbollsplan.
Ah, vi blir ett litet gäng. Å regnfritt ska det bli, 7-12 grader.
Mitt förslag: vi tar blåa spåret till Solsidan å sen gröna spåret hem via masterna. Den rundan är bättre att cykla moturs, då det i slutet på blåa spåret är en kraftig nedförsbacke, som man inte åt andra hållet vill gå uppför.
bng Skrev:
> Jag är nyfiken på vad "gås-humor" är, så jag får
> väl komma
> till mötesplatsen jag med. Cyklar gärna enligt
> bruses förslag.
Kommer någon av de som samlas vid Hammarbybacken vara utrustad med en pump som passar prestaventil?
Smarta jag lyckades tömma bakdäcket på luft när jag var ute och cyklade idag och givetvis har jag ingen pump som passar ventilen...
PatrikB Skrev:
> Kommer någon av de som samlas vid Hammarbybacken
> vara utrustad med en pump som passar
> prestaventil?
> Smarta jag lyckades tömma bakdäcket på luft när
> jag var ute och cyklade idag och givetvis har jag
> ingen pump som passar ventilen...
Trevligt, då blir vi ju ett gäng.
Frugan hänger inte med, vi lirade innebandy ikväll och hon åkte på en smäll så att axeln nästan hoppade ur. Farliga saker innebandy