johan12345
Aktiv medlem
tre timmar i hellas, vad bör jag satsa på?
Sonen ska extraknäcka som mtb-instruktör imorgon i Hellas mellan 13-16 och jag fick hedersuppdraget att skjutsa. Vi bor norr om stan så ingen idé för mig att åka hem emellan. Tänkte passa på och bekanta mig lite mer med stigutbudet i Hellas (som jag alltid tänker att jag ska göra men som aldrig blir av). Har bara kört i Hellas en gång tidigare och då på lite guidade turer under Cykeltestarhelgen förra året.
Vi körde bla Gula spåret och en del blandat söder om Hellasgården. Men hittar inte jättebra tyvärr.
Förslag på vad jag hinner med på tre timmar? Tänker mig lite omväxlande stigcykling, gärna tekniskt och allra helst nerför (enduro-ish). Har hört att nackarna ska vara bra. Hur lätt är det att hitta dom på första försöket? Har fått för mig att det inte är så väl uppmärkt i Hellas? Antar att jag får köra med Trailforks i mobilen på styret? Är inte jätteförtjust i det men man kanske inte har något val om man ska hitta?
Tips mottages alltså tacksamt.
Vi körde bla Gula spåret och en del blandat söder om Hellasgården. Men hittar inte jättebra tyvärr.
Förslag på vad jag hinner med på tre timmar? Tänker mig lite omväxlande stigcykling, gärna tekniskt och allra helst nerför (enduro-ish). Har hört att nackarna ska vara bra. Hur lätt är det att hitta dom på första försöket? Har fått för mig att det inte är så väl uppmärkt i Hellas? Antar att jag får köra med Trailforks i mobilen på styret? Är inte jätteförtjust i det men man kanske inte har något val om man ska hitta?
Tips mottages alltså tacksamt.